جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره حوادث لبنان

جلسه فوق‌العاده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی امروز (۷ مهر) با حضور جمعی از اعضای کمیسیون برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: جلسه فوق‌العاده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی امروز (هفتم مهرماه) در محل کمیسیون و با حضور جمعی از اعضای کمیسیون برگزار شد.

وی با بیان اینکه موضوع جلسه بررسی حوادث منطقه از جمله لبنان و جنایت اخیر صهیونیست‌ها در ضاحیه بیروت بود، افزود: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی جنایات اخیر صهیونیست‌ها در لبنان را به‌شدت محکوم کردند و شهادت جمعی از مجاهدان و مردم بی‌گناه لبنان را تسلیت گفتند.

رضایی خاطرنشان کرد: قطعاً جنایت صهیونیست‌ها که با پشتیبانی و حمایت آمریکایی‌ها و با سلاح‌های آمریکایی رخ‌داده بدون پاسخ نخواهد ماند.رضایی گفت: اعضای کمیسیون از سکوت سازمان‌های بین‌المللی و دول مدعی حقوق بشر ابراز تأسف کردند.همین‌طور اعضای کمیسیون امنیت ملی پاسخ قاطع عملی و پشیمان‌کننده و عبرت‌آموز به رژیم صهیونیستی همه این جنایت‌ها تأکید شد. جنایت‌ها و نسل‌کشی‌ها نخواهد توانست جلوی نابودی رژیم صهیونیستی را بگیرد بلکه خون شهدا زمینه‌ساز آزادی قدس خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: صهیونیست‌ها امروز آخرین روزهای حیاتشان را در سرزمین‌های اشغالی می‌گذرانند و همه این حوادث منطقه آغازی بر پایان رژیم منحوس و جنایتکار صهیونیستی خواهد بود کمیسیون در هفته جاری هم جلساتی در ارتباط با مسائل منطقه و لبنان فلسطین خواهد داشت.

کد خبر 1783212

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha