حزب‌الله با این جنایات اسرائیل از آرمان‌های خود دست نمی‌کِشد

رحماندوست با بیان اینکه نتانیاهو هر کاری می‌کند تا در مسند قدرت بماند، گفت: اسرائیل با این اقدامات قصد خسته کردن جبهه مقاومت را دارد اما حزب الله لبنان، انصارالله یمن و حشدالشعبی عراق خستگی‌ناپذیرند.

«مجتبی رحماندوست» دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد اقدامات و حملات رژیم صهونیستی به لبنان اظهار کرد: به نظر می آید نتانیاهو هرچه به دستش می رسد انجام می دهد تا خودش بر سر کار بماند، زیرا بدون شک با سقوط شخص نتانیاهو زمینه سقوط نظام اسراییل و از بین رفتنش بسیار زیاد است؛ بنابراین همه تلاش های خود را می کند تا بر سر کار بماند. در این میان ایران دشمن شماره یک اسرائیل است.

کارشناس مسائل خارجی با اشاره به نزدیک بودن سالگرد عملیات طوفان الاقصی ادامه داد: صهیونیست ها در جنگ ۲۰۰۶ مدعی شدند ما در این جنگ طومار حزب الله را درهم می پیچیم و خیالمان از این بابت راحت می شود. در جنگ ۳۳ روزه نتوانستند هیچ غلطی کنند و با درخواست اسراییل آتش‌بس صورت گرفت. اکنون هم پس از گذشت یک سال از طوفان الاقصی نه تنها پیروز نشدند بلکه یمن هم کشتی های آمریکایی را می زند، حشد الشعبی، جولان را می زند و فعالیت های دیگری هم در سطح بین المللی در حمایت از  فلسطین در آمریکا، اروپا و کشورهای شرقی و غربی در حال انجام است؛ بنابراین می توان گفت: «اسرائیل پیروز نشده است» البته بیش از ۴۰ هزار نفر به شهادت رسیده اند که خیلی از آنها زن، کودک و غیرنظامیان هستند اما در هدف خود که همانا نابودی مقاومت و حزب الله بود، موفق نشد.

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این بدان معناست که نتوانستند از پس یک حزب و یک کشور برآیند تا چه رسد به آنکه آن را قلع و قمع کند. خوشبختانه، علی رغم اینکه سیدحسن نصرالله سمت دولتی و حاکمیتی در لبنان نداشت و دبیرکل حزب الله بود اما مردم لبنان درخواست خلع سلاح این حزب و یا خروج سیدمقاومت از کشور را نداشتند و خود هم حامی فعالیت های ضدصهیونیستی آن شهید بزرگوار بودند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در برخی کشورها مردم خواستار اخراج و عدم فعالیت گروه های مسلح می شوند اما در لبنان علی‌رغم بمباران هوایی اسرائیل مردم حامی مقاومت هستند و به مقابله برنخاستند. اسرائیل با این اقدامات قصد خسته کردن جبهه مقاومت را دارد اما حزب الله لبنان، انصارالله یمن و حشدالشعبی عراق خستگی‌ناپذیرند.

کد خبر 1783217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha