دانشگاه فرهنگیان در تعلیم و تربیت و آینده‌سازی کشور نقش بسزایی‌ دارد

شفقت با اشاره‌به جایگاه دانشگاه فرهنگیان در تربیت دانشجومعلمان گفت: دانشگاه فرهنگیان در تعلیم و تربیت و آینده‌سازی کشور نقش بسزایی دارد و باید مورد توجه ویژه قرارگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، امروز در برگزاری اولین جلسه هیِئت امنای دانشگاه فرهنگیان اظهارداشت: دانشگاه فرهنگیان از دانشگاه های مهم کشور است از این جهت که تربیت شدگانش باید فرزندان ما را تربیت کنند، جایگاه و نقش اساسی در تعلیم و تربیت و آینده سازی کشور دارد.

استاندار لرستان افزود: این دانشگاه با توجه به اینکه از سال ۹۱ شکل گرفته و ۹۳ در سطح کشور سازماندهی شده است، لازم است در جلسات مختلف مکاتاباتی در سطح هیئت امنای کشور انجام شود تا بتوان اختیارات بیشتری برای هیئت امنای استانی داشته باشند و هیئت امنای استان در چشم انداز آینده این دانشگاه برنامه داشته باشند و جزییات وضعیت فعلی را به سمت آن چشم انداز حرکت بدهند.

وی ادامه داد: مصوب شد که وزیر آموزش و پرورش، رئیس دانشگاه فرهنگیان و رئیس تجهیز و نوسازی آموزش و پرورش را دعوت کنیم وضعیت استان را بررسی کنند و به مسائل دانشگاه فرهنگیان و آموزش و پروش استان رسیدگی شود.

شفقت با اشاره به وجود زمینی دولتی در کنار دانشگاه فرهنگیان گفت:  متقاضی این زمین هستیم و که بتوانیم زمین را در اختیار آموزش و پرورش قرار دهیم.

وی اظهارکرد: ساختمان دانشکده خواهران در کمالوند فضای بسیارخوبی دارد و بخشی از زمین جهاد کشاورزی در کنار این دانشکده قرار دارد،  می شود این زمین را در اختیار دانشگاه گذاشت که لازم است مکاتبات سازمانی انجام شود و رئیس دانشگاه فرهنگیان نسبت به تامین اعتبار از طریق آموزش و پرورش و طراحی این فضا اقدامات لازم را انجام دهد.

کد خبر 1783218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha