بازدید معاون ستاد کانون‌های مساجد کشور از ۲ کانون در بیرجند

معاون سازماندهی و شبکه‌سازی ستاد کانون‌های مساجد کشور از ۲ کانون فرهنگی هنری حضرت صدیقه طاهره (س) و خاتم‌الانبیا (ص) شهر بیرجند بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، محمدتقی محمدیان امروز شنبه (۷ مهر) در ادامه سفر یک روزه خود به استان خراسان جنوبی از ۲ باب کانون فرهنگی هنری حضرت صدیقه طاهره (س) و خاتم‌الانبیا (ص) شهر بیرجند بازدید کرد.

معاون سازماندهی و شبکه سازی ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری کشور در این بازدید با اشاره به اینکه یکی از اقدامات انجام شده از سوی این نهاد حمایت از اجرای «همت» است که با همکاری دفتر مشاغل خرد وزارت صمت انجام می‌شود افزود: در این طرح اگر ۱۵ نفر از سوی یک مسجد آماده فراگیری مباحث کسب و کار خرد باشند نسبت به اعزام استاد اقدام می شود و شرکت کنندگان حمایت می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در مرحله شرکت کنندگان عضو شبکه کارفرآینی بچه های مسجد شده و در کارگاه آموزشی سه روزه شرکت کرده و از تسهیلات با سود کم بهره مند می‌شوند افزود: در مرحله این افراد بعد کارت نقره‌ای دریافت کرده و به نمایشگاه‌های بین المللی معرفی می‌شوند.

وی از مدیر ستاد کانون‌های مساجد خراسان جنوبی خواست فعالان مسجد حضرت صدیقه طاهره (س)و دیگر علاقمندان به حوزه مشاغل خرد را به مجریان طرح همت وصل کند.

محمدیان همچنین به مجریان نمایشگاه کانون صدیقه طاهره (س) تاکید کرد که در برگزاری این رویدادها نوجوانان وجوانان را دخیل کنید.

همچنین حجت‌الاسلام علی محقی مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی در این بازدید با قدردانی از تعامل موثر بین ارکان مسجد صدیقه طاهره (س) و مسجد محمد رسول الله (ص) اظهار کرد: این مهم در برگزاری برنامه‌های مهم و موثر بسیار اثرگذار است.

وی قول مساعد داد که مشکلات موجود بر مسیر کارآفرینی بچه های مسجد را با تعامل با مدیران دستگاه های اجرایی مرتفع نماید.

کد خبر 1783283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha