دفتر آیت الله سیستانی: شهید نصرالله یک الگوی رهبری در دهه های اخیر بود

دفتر آیت الله سیستانی با انتشار بیانیه ای درپی شهادت سید حسن نصرالله اعلام کرد: شهید نصرالله یک الگوی رهبری بودکه در دهه های اخیر کمتر نمونه ای از آن دیده شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الفرات نیوز، دفتر آیت الله سید علی سیستانی، مرجعیت عالی‌قدر عراق در بیانیه ای اعلام کرد:با کمال تأسف و تأثر خبر شهادت حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله و جمعی از برادرانش در مقاومت لبنان و ده‌ها غیرنظامی بی گناه در کشتار غم انگیز ارتش دشمن اسرائیلی در ضاحیه جنوبی بیروت را دریافت کردیم.

در این بیانیه آمده است: این شهید بزرگوار الگوی رهبری بود که در دهه های اخیر کمتر دیده می شود، او با آزادسازی سرزمین لبنان نقش برجسته ای در پیروزی بر اشغالگران اسرائیل ایفا کرد و با هر آنچه در توان داشت عراقی ها را در آزادسازی کشورشان از دست تروریست های داعش حمایت کرد. او در حمایت از مردم مظلوم فلسطین نیز مواضع قاطعی داشت تا اینکه زندگی گرانبهای خود را بهای آن داد.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما تسلیت عمیق و همدردی عمیق خود با ملت شریف لبنان و تمامی مردم مظلوم دیگر در این مصیبت بزرگ و ضایعه بزرگ را اعلام می کنیم و  از درگاه خداوند متعال برای آن فقید غفران و رضوان و رحمت واسعه مسئلت داریم. خداوند او را با پیامبر و اهل بیت  در اعلی علیین محشور کند و به خانواده‌اش و همه عزاداران صبر و آرامش دهد. انا لله و انا الیه راجعون.

کد خبر 1783288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha