تجمع مردم شهرستان سنقروکلیایی در پی شهادت سید حسن نصرالله

بمناسبت شهادت سید حسن نصرالله و سردار عباس نیلفروشان معاونت عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تجمع، عزاداری مردم شهرستان سنقروکلیایی برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، ارتش رژیم صهیونیستی عصر روز جمعه ( ۶ مهر ماه) منطقه‌ای مسکونی در ضاحیه جنوبی بیروت را هدف قرار داد. این حمله علاوه بر شهادت و زخمی شدن ده‌ها لبنانی، ویرانی گسترده‌ای بر جای گذاشت.

براساس این گزارش، حزب‌الله لبنان امروز (شنبه ۷ مهر ماه) در بیانیه‌ای تایید کرد که سید حسن نصرالله، دبیرکل این جنبش در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسیده است.

تجمع مردم شهرستان سنقروکلیایی در پی شهادت سید حسن نصرالله

گفتنی است، در پی محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیست در به شهادت رساندن دبیرکل حزب الله (سید حسن نصرالله) و سرلشگر پاسدار عباس نیلفروشان، واقع در حرم مطهر امامزاده احمد علیه السلام شهرستان سنقروکلیایی تجمع، عزاداری مردم و سوگواری برگزار شد.

تجمع مردم شهرستان سنقروکلیایی در پی شهادت سید حسن نصرالله

لازم بذکر است در این مراسم مردم ولایتمدار شهرستان شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در پی محکومیت جنایات رژیم کودک کش اسرائیل و در به شهادت رساندن دبیرکل حزب الله لبنان سیدحسن نصرالله وجمعی از همراهان ومردم بی گناه لبنان وغزه سر دادند.

کد خبر 1783296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha