شهادت سید حسن نصرالله؛ تأکیدی دوباره بر ضرورت ایستادگی برابر صهیونیسم

در بیانیه جامعه روحانیت شیراز در پی شهادت سید حسن نصرالله آمده است: شهادت این قهرمان تاریخ، امید تازه‌ای را در دل‌های مسلمانان برای مبارزه با ظلم زنده می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، در پی وقوع خبر شهادت عالم بصیر و فرمانده بزرگ مجاهد، حاج سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، جامعه روحانیت شیراز طی بیانیه ای این واقعه را به عنوان ضایعه‌ای بزرگ برای امت اسلامی و تمامی آزادگان جهان دانست و تسلیت گفت.

در این بیانیه آمده است: خبر شهادت عالم بصیر، فرمانده بزرگ و مجاهد فی سبیل الله، حضرت حجةالاسلام و المسلمین آقای حاج سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان که عمر پر برکت خویش را در راه دفاع از آرمان‌های مقدس اسلام و مقاومت در برابر رژیم آپارتاید و اشغالگر صهیونیستی صرف ساخت و در نهایت به فیض عظیم شهادت نائل آمد، باعث تأسف عمیق و تأثر فراوان شیعیان و آزادگان جهان شد.

سید حسن نصرالله به شایستگی به آنچه همواره آرزوی آن را داشت دست یافت و با ایمان راسخ و اراده‌ای پولادین تبدیل به نماد مجاهدت در برابر باند آدمکش و تروریستی صهیونیستی گردید و با شجاعت و تدبیری که از خود نشان داد، نه تنها در لبنان بلکه در سراسر جهان، به عنوان نمادی از مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم شناخته شد. قطعا شهادت این بزرگ‌مرد که ضایعه‌ای بزرگ برای امت اسلامی و تمامی آزادگان جهان است، موجب تقویت و همبستگی بیش از پیش مسلمانان در ضرورت نابودی رژیم پوسیده ی صهیونیستی خواهد شد و تبعیت از اوامر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) در فرض دانستن ایستادن در کنار لبنان و حزب الله، باعث به شماره افتادن نفس های سگ هار استکبار در منطقه خواهد شد.

جامعه روحانیت شیراز این مصیبت عظیم را به پیشگاه حضرت بقیة الله الاعظم حجة ابن الحسن العسکری (عج)، مقام معظم رهبری(دام ظله)تمامی مجاهدان حزب‌الله و ملت شریف لبنان و ایران تسلیت عرض می‌ نماید و انتقام سخت و عاجل از قاتلان این شهید بزرگ و همراهان فداکارش و مظلومین فلسطین و لبنان را از جبهه مقاومت تمنا دارد.

کد خبر 1783331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha