مراسم فاتحه خوانی برای شهید سید حسن نصرالله در بین الحرمین

آستان‌ها مقدس امام حسین و حضرت عباس(ع) مراسم فاتحه خوانی را برای شهید سید حسن نصرالله به مدت سه روز در بین الحرمین در کربلای معلی برگزارمی کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از العهد، آستان‌های مقدس امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) فردا(یکشنبه هشتم مهر ۱۴۰۳) ساعت ۱۵:۰۰ مجلس فاتحه خوانی را در یادبود شهید سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در بین الحرمین در کربلای معلی برگزار می کند.

این مجلس فاتحه خوانی به مدت سه روز در بین الحرمین ادامه دارد.

دفتر آیت الله سیستانی، مرجعیت عالیقدر شیعیان عراق در بیانیه ای اعلام کرد: این شهید بزرگوار الگوی رهبری بود که در دهه های اخیر کمتر دیده می شود، او با آزادسازی سرزمین لبنان نقش برجسته ای در پیروزی بر اشغالگران اسرائیل ایفا کرد و با هر آنچه در توان داشت عراقی ها را در آزادسازی کشورشان از دست تروریست های داعش حمایت کرد. او در حمایت از مردم مظلوم فلسطین نیز مواضع قاطعی داشت تا اینکه زندگی گرانبهای خود را بهای آن داد.

بسیاری از مقامات عراقی از جمله رئیس جمهوری، رئیس مجلس و سید عمار حکیم، مقتدی صدر، هادی العامری و شخصیت‌ها و گروه‌های دیگر این ضایعه را مردم لبنان و جهان اسلام تسلیت گفتند.

رژیم صهیونیستی روز جمعه به مقر فرماندهی مرکزی حزب‌الله در حومه جنوبی بیروت را بمباران کرد که در نتیجه آن تاکنون شش نفر شهید و ۹۱نفر زخمی شدند. این حمله خشونت‌بارترین حملات در روزهای اخیر از آغاز تشدید تنش‌ها بوده است. در این حمله سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان و تعدادی از فرماندهان ارشداین جنبش به شهادت رسیدند.

کد خبر 1783332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha