خون سیدالشهدا مقاومت، بنیان پوسیده رژیم جعلی را ویران خواهد کرد

در متن پیام آیت الله دژکام آمده است: خون این سید الشهداء مقاومت و دیگر عزیزان شهید، بنیان پوسیده رژیم جعلی را ویران خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در پی شهادت مجاهد بزرگ و پرچمدار مقاومت حجت الاسلام والمسلمین آقای سید حسن نصرالله دبیرکل شهید حزب الله لبنان پیام تسلیت صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

 بسم الله القاصم الجبارین

««  مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ 
فَمِنْهُمْ مَنْ قَضی نَحْبَهُ و َ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدِیلاً »»

مردم غیور و مقاوم و همیشه در صحنه فارس

شهادت قدوۀ المجاهدین حجت الاسلام والمسلمین آقای سید حسن نصرالله را به محضر حضرت بقیۀ الله الاعظم ارواحنا لتراب مقدمه الفداء و نائب امام آیت الله العظمی خامنه ای دام ظله العالی و خانواده آن شهید عزیز و عموم مسلمانان و اهل ایمان و شما مردم خطه شهید پرور فارس ، تسلیت و تبریک عرض می کنم . 

دشمن غدار صیهونیستی و رژیم جعلی اشغالگر باید بداند که از این جنایت ها طرفی نخواهد بست و جز خفت و خواری برای  خود و جریان استکبار چیزی کسب نخواهد کرد . و خون این سید الشهداء مقاومت و دیگر عزیزان شهید ، بنیان پوسیده رژیم جعلی را ویران خواهد کرد . 

در اینجا بار دیگر آمادگی خود و همه مؤمنانِ به راه حسین علیه السلام از خطه پانزده هزار شهید استان فارس را برای هر گونه فرمان  برداری و ایثار جان و مال و بذل وجود خود تحت فرمان و دستور ولی امر مسلمین و رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای دام ظله العالی اعلام می دارم . 

والسلام علی عباد الله الصالحین

لطف اله دژکام
نماینده مقام معظم رهبری
در استان فارس و امام جمعه شیراز

کد خبر 1783359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha