مادر سردار شهید «حسین خرازی» آسمانی شد

مادر سردار شهید «حسین خرازی» از فرماندهان بزرگ دفاع مقدس به فرزند شهیدش پیوست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان، حاجیه خانم طیبه تابش، مادر سردار شهید والامقام حاج حسین خرازی که در طول هشت سال دوران دفاع مقدس و در راه دفاع از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی فرزند خود را تقدیم اسلام کرده بود، پس از سال‌ها مجاهدت در سن ۸۸ سالگی دعوت حق را لبیبک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

شهید حاج حسین خرازی که یکم شهریور ۱۳۳۶ در شهرستان اصفهان چشم به جهان گشود در عملیات خیبر بدلیل برخورد ترکش، دست راست خود را از دست داد و هشتم اسفند ۱۳۶۵ با سمت فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به سر، گردن و سینه شهید شد.

سردار سلامی‌، فرمانده کل سپاه درپی درگذشت مادر شهید خرازی پیام تسلیتی صادر کرد.

 بدون شک تربیت فرزند برومندی چون شهید والامقام حاج حسین خرازی در دامن این بانوی مؤمن، صبور و فداکار او را در اجر فراوان مجاهدت‌های فرزندش سهیم خواهد کرد.

اینجانب با ادای احترام به مقام پر معنویت این مادر بزرگوار، این ضایعه بزرگ را به ملت شریف ایران، بیت معزز شهید خرازی، هم‌رزمان آن شهید گران‌قدر و دیگر وابستگان به ایشان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند رحمان و رحیم برای این مادر صبور، علو درجات و بهشت برین و برای بازماندگان صبر و اجر و سلامتی مسئلت می‌کنم؛ امید است خداوند متعال روح پاک و مطهر ایشان در جوار فرزند شهیدش، سر سفره ائمه طاهرین (ع) به‌ویژه حضرت سیدالشهدا (ع) مهمان و متنعم شود.

کد خبر 1783433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha