اهدای ۱۴۰۰ جلد کتاب به مراکز فرهنگی مذهبی آران و بیدگل

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل از اهدای ۱۴۰۰ جلد کتاب از سوی این اداره به مجموعه های فرهنگی این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس و فرارسیدن فصل علم و دانش، ۱۴۰۰ جلد کتاب و نرم افزار در موضوعات مختلف از سوی این اداره به مجموعه های فرهنگی این شهرستان اهدا شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل افزود: این کتاب ها در موضوعات مختلف از جمله کودک و نوجوان، قرآن و علوم اسلامی، زندگی اهل بیت (ع)، حجاب و عفاف، تاریخ اسلام و شیعه، داستان و ادبیات داستانی، فلسفه، مسجد و معرفی مراکز فرهنگی مذهبی، روانشناسی، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

مجیدی تبار افزود: این کتاب ها و نرم افزارها در بین برخی نهاد فرهنگی، مدارس علمیه، دانشگاه فرهنگیان و کانون های فرهنگی تبلیغی شهرستان آران و بیدگل توزیع شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل ادامه داد:  این اقدام در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تغذیه فکری مراکز فرهنگی انجام شده و این اداره در صورت همکاری خیرین، آمادگی تداوم اجرای این طرح را دارد.

کد خبر 1783451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha