پرچم حزب الله بر زمین نخواهد ماند

آیت الله نورمفیدی گفت: بر اساس آموزه های قرآن، پرچم حزب الله بر زمین نخواهد ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی امروز (یکشنبه ۸ مهر) در حاشیه تجمع اعتراضی طلاب و روحانیون استان گلستان در جمع خبرنگاران با اشاره به شهادت عالم جلیل القدر و مجاهد شجاع سیدحسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان، گفت: شهادت این سید بزرگوار برای امت اسلامی مصیبتی دردناک است.

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: این شهید عزیز منطقه را در مدت رهبری حزب الله از حالت رکود درآورد و یک جنبش جهادی در فرهنگ منطقه ایجاد کرد.

وی یادآور شد: در طول تاریخ، همه انبیای الهی پرچمدار این راه بودند و مستکبران عالم باید بدانند این پرچم هیچ وقت بر زمین نخواهد افتاد.

آیت الله نورمفیدی تاکید کرد: بنده با تحلیل های سیاسی کار ندارم اما آموزه های قرآن به ما می گوید که پرچم حزب الله بر زمین نخواهد ماند.

وی با اشاره به اینکه شهادت چنین شخصیت هایی نه تنها امت اسلامی را پا نمی اندازد بلکه باعث قوت بیشتر و ارده قوی و عزم راسخ تر در این راه خواهد شد، افزود: قطعا ارتش مجهز و با تجربه حزب الله با این شهادت ها از هم نخواهد پاشید و محکم تر و قوی تر با فرمانده جدید در میدان ظاهر خواهد شد.

امام جمعه گرگان ریشه تمامی مشکلات را آمریکای جنایتکار دانست و گفت: انشا الله با نابودی این غده سرطانی و جرثومه فساد اسرائیل غاصب مقدمات ظهور حضرت ولی عصر(عج) فراهم شود.

کد خبر 1783475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha