بیان معارف دین با زبان هنر ماندگاری و تاثیر بهتری دارد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیان آموزه های دینی و فرهنگی با زبان هنر ماندگاری و تاثیر بیشتر و بهتری دارد و باید در این راستا از مقوله هنر با ملاحظه ذائقه مشروع مردم بهره ببریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نشست هماهنگی و هم افزایی اداره تبلیغات اسلامی و حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه راه های همکاری و مشارکت دو دستگاه در خصوص فعالیت های فرهنگی برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با اشاره به اهمیت کار فرهنگی در برهه کنونی و تاکید بر ارتقاء کمی و کیفی فعالیت های حوزه دین، گفت: خدمت در عرصه دین و فرهنگ به ویژه در این برهه ضروری و معادل جهاد فی سبیل الله است، لذا بیاد قدر بدانیم و از همه ظرفیت، امکانات و ابزار در این راستا اسفاده کنیم.

حجت الاسلام «سیدرضا افتخاری» بیان آموزه های دینی و فرهنگی با زبان هنر را دارای ماندگاری و تاثیر بیشتر و بهتری دانست و افزود: باید در این راستا از مقوله هنر با ملاحظه ذائقه مشروع مردم بهره ببریم.

گفتنی است در ادامه نشست نسبت به شیوه های همکاری و مشارکت دو دستگاه فرهنگی به ویژه در مناسبت های انقلابی و مذهبی تبادل نظر شد .

کد خبر 1783520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha