یادواره‌ها یادی از اهداف شهیدان است

حجت الاسلام ادیانی با بیان اینکه یادواره ها یادی از اهداف شهیدان است، گفت: رعایت حجاب و عفاف مهمترین وصیت شهدا بود.

به گزارش خبرنگار از خبرگزاری شبستانگیلان، ‌ حجت الاسلام الاسلام سید علیرضا ادیانی، رییس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در یادواره سرداران و ۱۳۲۲ شهید فرماندهی یگان‌های ویژه فراجا و ۳۳ شهید یگان ویژه گیلان اظهار کرد: مقام شهید در ردیف انبیاء قرار دارد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با بیان اینکه شهدا زنده هستند و خانواده های شهدا باید به خود ببالندگفت: شهادت حق مسلم سید حسن نصرالله بود، حاج قاسم سلیمانی نیز بارها آرزو شهادت می کرد که اینگونه دعایش مستجاب شد. ‌

وی با اشاره به اینکه جهاد در راه خدا دشمن را سر جای خود می نشاند، افزود:یادواره شهدا یعنی ترویج فرهنگ شهادت و شهادت طلبی است. ‌

حجت الاسلام ادیانی با تاکید براینکه یادواره شهدا یادی از اهداف شهیدان است، خاطر نشان ساخت: شوق شهادت اینگونه انقلاب و اسلام را زنده نگه داشت.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: با ایثار و فداکاری جوانان این مرز بوم بود که در دوران هشت سال دفاع مقدس یک وجب از خاک ایران به دست دشمنان نرسید.


وی با اشاره به اینکه اقتدار امروز ایران مدیون ولایت و خون شهدا است، اظهار داشت: امروز دشمنان با جنگ نرم و ترویج بی بندباری در صدد سرنگونی جامعه اسلامی است.


حجت الاسلام ادیانی با اشاره به اینکه شهدا بارها در وصیت نامه هایشان به حجاب و عفاف اشاره داشته اند، تصریح کرد: شهدا برای حاکمیت دین اسلام و عدالت رفتند امروز وظیفه خطیری در راستای پاسداری از خون شهدا بر عهده ماست.

کد خبر 1783522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha