کسب رتبه نخست تیم نیروی انتظامی گیلان در مسابقات قرآن و عترت کشور

فرمانده انتظامی گیلان گفت: گیلان رتبه اول تیمی پنجمین دوره از مسابقات قرآن و عترت خانواده های کارکنان انتظامی کشور در بین ۵۴ رده انتظامی کشور را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، سردار "عزیزاله ملکی" در آیین تجلیل از نفرات برتر مسابقات سراسری قرآن کریم که با حضور کارکنان انتظامی و خانواده آنها در سالن غدیر ستاد انتظامی برگزار شد با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله که پرچمدار آزادگی و مقاومت بود بر اهمیت برگزاری جلسات و محفل‌های باشکوه قرآن کریم در سطح استان تأکید کرد.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه ما تمام تلاش خود را برای پشتیبانی و حمایت از کارکنان در اعزام به مسابقات انجام داده‌ایم گفت: این مسابقات در خرداد ماه سال‌جاری با حضور حدود ۴۰۰ نفر از کارکنان شاغل، وظیفه، همسران، فرزندان و اعضای وابسته انتظامی در  ۱۴ رشته تحقیق، ترتیل، اذان، حفظ و درک مفاهیم و نکات تفسیری برگزار شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه ۱۷ نفر از خانواده‌های کارکنان در پانزدهمین دوره از مسابقات انتظامی کشور موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم شدند بیان داشت: گیلان برای اولین بار در شهریور ماه سالجاری رتبه اول تیمی پنجمین دوره از مسابقات قرآن و عترت خانواده های کارکنان انتظامی کشور در بین ۵۴ رده انتظامی کشور را کسب کرد.

کسب رتبه نخست تیم نیروی انتظامی گیلان در مسابقات قرآن و عترت کشور

کسب رتبه نخست تیم نیروی انتظامی گیلان در مسابقات قرآن و عترت کشور


کد خبر 1783523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha