شیعه و سنی برای رژیم صهیونیستی تفاوتی ندارد و هدف اسلام است

ماموستا قادری گفت: شهادت سیدحسن نصرالله نشان داد که برای رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانانش، شیعه و سنی تفاوتی ندارد و هدف اسلام عزیز است.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ، ماموستا ملاقادر قادری؛ امام جمعه شهرستان پاوه در پیامی شهادت پرچمدار و سید مقاومت؛ شهید سیدحسن نصرالله را تسلیت گفت.
 
 بسم الله الرحمن الرحیم
 
انا لله و انا الیه راجعون
 
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ  فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ  وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
 
رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی (لعنت الله علیه) بار دیگر مرتکب جنایتی بزرگ شد و کمتر از دوماه پس از شهادت مجاهد صادق شهید اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، این‌بار و در جبهه‌ای دیگر شهید بزرگوار سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان حزب الله و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و صدها تن از مردم بی گناه لبنان را به شهادت رساند.
 
این حرکت ناجوانمردانه پیام روشنی دارد که برای رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانانش، شیعه و سنی تفاوتی ندارد و هدف اسلام عزیز است.
 
اما بدون شک خوابی که اسرائیل برای جهان اسلام دیده است تعبیری جز شکست برای این غده سرطانی نخواهد داشت و مقاومت از این پس با قدرت بیشتری به حرکت خود ادامه خواهد داد. 
 
اینجانب از طرف خود، روحانیون منطقه و مردم مرزدار شهرستان پاوه، شهادت پرچمدار و سید مقاومت شهید سید حسن نصرالله را به محضر مقام معظم رهبری، بیت مکرم ایشان و مردم لبنان تسلیت عـرض نـمـوده، از درگاه حی سبحان برای این شهید گرانقدر غفران الهــی و برای بازماندگان محترم صبـر و اجر مسألت دارم.
 

کد خبر 1783526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha