تکلیف ما گوش به فرمان ولایت بودن است/خیرین پای کار حمایت از جبهه مقاومت

مدیرعامل بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها با بیان اینکه هر زمان که رهبری فرمان دهند آماده ایم در مسیر مبارزه با صهیونیسم هر چه داریم فدا کنیم، گفت: گوش به فرمان ولایت بودن، بهترین عمل ما در حال حاضر است.

محمد جواد فولاد در حاشیه اجتماع بزرگ زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی با عنوان «حزب‌الله زنده است» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، ضمن قدردانی از مردم شریف مشهد جهت حضور در این اجتماع بیان کرد: حضور در این اجتماع در حمایت از بیان حضرت آقا جهت پشتیبانی از جبهه مقاومت اسلامی و در راستای همکاری و همراهی رزمندگان این جبهه و در پشتیبانی از حزب الله و شهید سید حسن نصرالله که از پیروان راستی ولایت بود و در عرصه جبهه مقاومت ۳۳ سال با رشادت، ایثارگری و فداکاری مجاهدت کرد تا راه حقیقت رستگاری در مسیر الی الله را نشان دهد. می باشد.

مدیرعامل بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها گفت: این شخصیت و استوره مقاومت به همه آموخت، در مقابل ظلم حتی به قیمت جان باید ایستاد و سید برای ترسیم بصیرت و حقیقت و احیای پرچم اسلام در سراسر جهان با کفر و استکبار جهانی و صهیونیسم کودک کش غاصب مبارزه کرد و در دفاع از قدس شریف هزاران شهید به سوی خدا پرواز کردند. 

وی با تاکید بر اطاعت از رهنمود های ولی امر مسلمین، افزود: این رهنمود ها در بیداری ملت های مسلمان جهان ترسیم شده و پیام ایشان واجب عینی است و ما بر اساس اطاعت از ولایت در این واجب عینی حضور یافتیم وبرای تحقق این فرمان با جان و مال و اندیشه دینی و اسلامی خود فداکاری می کنیم و این یک واقعیت و یک اصل در اطاعت از ولی امر مسلمین جهان است و امروز در این تجمع بزرگ ضمن تجدید میثاق با آرمان امام رضا (ع)، اقدام رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن دبیر کل حزب الله لبنان را محکوم می کنیم. 

فولاد تصریح کرد: بهترین موضع گیری ما در مقابل این اقدام رژیم صهیونیستی گوش به فرمان ولایت بودن است، فرمانده معظم کل قوا یعنی ملت شریف ایران و جبهه مقاومت و همه امت اسلام، در اطاعت از فرمان ایشان باشند و یقینا پیروز کسانی هستند که در راه خدا نبرد می کنند و شهادت را با آغوش جان می پذیرند و تاریخ نشان داده کفار همیشه محکوم به شکست می باشد و هیچ نامی از آنها در تاریخ نمی ماند.

وی با بیان اینکه هر زمان که رهبری فرمان دهند آماده ایم در مسیر مبارزه با صهیونیسم هر چه داریم فدا کنیم، گفت: گوش به فرمان ولایت بودن بهترین عمل ما در حال حاضر است و خیریه آبشار عاطفه ها نیز در این راستا با جذب خیرینی در سراسر کشور، حمایت های مالی برای کشورهای حوزه مقاومت از جمله فلسطین و لبنان داشته است.

 مدیرعامل بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها افزود: کمک های مردم برای مردم مظلوم غزه و لبنان نشان دهنده ولایت مداری آنها است و هر زمان رهبری اعلام فرمودند، آمادگی و پشتیبانی خود را نشان دادند و ما نیز در خیریه آبشار عاطفه ها موظفیم این کمک ها را از طریق نیروهای پشتیبانی قدس به دست مردم غزه و لبنان برسانیم.  

فولاد ضمن قدردانی از جمعیت و خدمتگذاران بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها در این اجتماع بزرگ، گفت: اعضای این خیریه با بصیرت، معنویت و روحیه جهادی همیشه در صحنه هستند و اثبات کردند که برای حضور در عرصه های اجتماعی و فرامین ولایی گوش به فرمان هستند.

کد خبر 1783527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha