جهان اسلام، رهبری نمونه و شجاع را از دست داد

حجت الاسلام قدیریان، با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت سید مقاومت در کانون های فرهنگی هنری مساجد، از این شهید والامقام به عنوان فرماندهی کاردان در اداره میدان و از سوی دیگر سیاستمداری بزرگ، زیرک و دشمن شناس، در عرصه بین الملل یاد کرد.

به گزارش  خبرگزاری شبستان از استان کرماشناه و به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، حجت الاسلام «غلامعلی قدیریان، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، با تبریک و تسلیت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، اظهار کرد: جهان اسلام و جبهه مقاومت رهبری نمونه و شجاع را از دست داد که ضایعه ای بزرگ برای آزادگان عالم و مبارزان با طاغوت را در پی داشت.

وی اظهار کرد: مردان خدا از کشته شدن نمی‌ترسند بلکه به استقبال آن می‌روند و مشتاق شهادت در راه خدا و حریص به دفاع از مظلومان جهان هستند.

حجت الاسلام قدیریان، با اشاره به تجمع اعتراض آمیز بچه های مسجد و برگزاری برنامه های گرامیداشت این شهید والامقام در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، گفت: از روز (جمعه، ۶ مهر)، همزمان با حمله تروریستی رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت تجمع های اعتراض آمیز با حضور فعال اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد، پایگاه های بسیج و هیئت های مذهبی در مساجد، و نماز عبادی سیاسی جمعه در مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد.

وی  با ابراز تأسف عمیق از این ضایعه بزرگ برای جهان اسلام، اظهار کرد: پس از اعلام بیانیه رسمی حزب الله و تایید شهادت سرور مقاومت، جناب سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و جمعی از همرزمان ایشان بویژه سردار سرافراز سپاه پاسدران سرتیپ تمام  عباس نیلفروشان در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت؛ آیین های گرامیداشت این شهید والامقام با همت کانون های فرهنگی هنری مساجد، هیئت امنا، بسیجیان و مومنین و نمازگزاران در مساجد سطح شهر و روستاهای استان برگزار شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه،   از برپایی حجله های عزا، سیاه پوش کردن مساجد، نصب بنرهای تسلیت و فضاسازی محیطی در راستای تکریم و پاسداشت سید مقاومت در کانون های مساجد خبر داد و افزود: برپایی مجالس ختم و پاسداشت سید مقاومت و همرزمان شهیدش، برپایی محافل انس با قرآن کریم، برگزاری نشست های بصیرتی و روشنگری با بررسی تحولات منطقه، تشکیل ستادهای پشتیبانی مردمی برای یاری رساندن به جبهه مقاومت در لبنان و فلسطین، برپایی محافل ختم قرآن کریم و صلوات به نیت فتح و پیروزی رزمندگان مقاومت از جمله برنامه های پیش بینی شده در کانون های مساجد است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه روح مقاومت زنده است، ابرازکرد: شهید سید حسن نصرالله یکی از کاریزماتیک‌ترین رهبران جبهه مقاومت و بزرگترین حامی ملت مظلوم فلسطین به ویژه ساکنین غزه بود.

حجت الاسلام قدیریان، بیان کرد: این مجاهد فی سبیل الله تا آخرین لحظه برای آزادی غزه و فلسطین از پای ننشست و در نهایت شهید راه قدس شد.

وی گفت: سید مقاومت، هیچ گاه در این مسیر متزلزل نشد و در عین اینکه رهبری مقتدر و تحلیلگری برجسته، شجاع و متفکر بود؛ همواره تابع محض ولایت بود.   

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، با اشاره به ابعاد شخصیتی دبیرکل حزب الله و اذعان دوست و دشمن بر اقتدار و صلابت بی مثال ایشان، اظهار کرد: سردار ولایتمدار شیعه، با عزمی راسخ از یک سو در نقش فرماندهی کاردان در اداره میدان و از سوی دیگر در قامت سیاستمداری بزرگ، زیرک و دشمن شناس، در عرصه بین الملل ظاهر می شد.

وی فقدان سید حسن نصرالله را ضایعه ای بزرگی برای لبنان و محور مقاومت دانست و گفت: همان گونه که نام شهید سلیمانی از سردار سلیمانی خطرناک تر است، نام شهید نصرالله نیز به مراتب تأثیرگذار تر خواهد بود و با بخشیدن جان تازه ای به محور مقاومت، آغاز نصرالله خواهد بود و بی شک تبعات دردناک و جبران ناپذیری را برای صهیونیست ها به دنبال خواهد داشت.

حجت الاسلام قدیریان، در پایان کارنامه پر از ایثار و فداکاری سید مقاومت را در حمایت از مسجد الاقصی و مواضع شرافتمندانه و متداوم وی در حمایت قهرمانانه از مردم غزه را یادآور شد و گفت: محور مقاومت با قوت و قدرت به مسیر عزت و اقتدار خود ادامه خواهد داد و به امید خدا همان گونه که رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) فرمودند: راه و مکتب سید مقاومت ادامه خواهد یافت و ضربات جبهه‌ی مقاومت بر پیکر فرسوده و رو به زوال رژیم صهیونی کوبنده‌تر خواهد شد.

روحشان غریق رحمت واسعه حق تعالی و راهشان برای همیشه تاریخ پر رهرو باد.

کد خبر 1783530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha