شرکت ۲۱ هزار نفر در مسابقات قرآنی فراجا

سردار بهرامی از شرکت ۲۱ هزار نفر در مسابقات قرآنی فراجا کشور خبردادگفت: شرکت کنندگان نسبت به دوره های قبل افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، سردار محمد بهرامی، معاون تبلیغات عقیدتی سیاسی فراجا امروز، (یکشنبه ۸ مهر) در یادواره سرداران و ۱۳۲۲ شهید فرماندهی یگان‌های ویژه فراجا و ۳۳ شهید یگان ویژه گیلان اظهار کرد: آیات قرآن مایه آرامش روح و روان است.

معاون تبلیغات عقیدتی سیاسی فراجا با بیان اینکه پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم خانواده‌های کارکنان فراجا با استقبال مطلوبی همراه بود، گفت: با تدبیر فرمانده انتظامی کشور امسال در مجموعه انتظامی به نام «قرآن و نهج البلاغه» نامگذاری شد و همین امر بر اهمیت برگزاری مسابقات و محافل قرآنی افزود.

سردار بهرامی افزود: امسال این دوره از مسابقات در ۱۳ رشته برگزار شد و علاوه بر قرآن، بخش عترت شامل مسابقات دعاخوانی و نهج‌البلاغه هم به مسابقات افزوده شد.

معاون تبلیغات عقیدتی سیاسی فراجا بیان کرد: امسال ۲۱ هزار نفر در این دوره از مسابقات شرکت داشته از این مجموع ۶۰۰ نفر توسط داوران مورد ارزیابی قرار گرفتند و در نهایت ۱۸۰ نفر موفق به کسب رتبه اول تا سوم در رشته‌های مختلف شدند.  

وی افزود: فرماندهی انتظامی استان گیلان با ۲۳ نفر برتر در این مسابقه توانست رتبه اول مسابقات تیمی را در کشور را کسب کند، ۱۷نفر از شرکت کنندگان مسابقه توانستند حائز مقام اول در رشته‌های مختلف شوند.

سردار بهرامی خاطر نشان کرد: استان گیلان با ۹۱۰ امتیاز رتبه اول مسابقات قرآن تیمی را کسب کرد.

کد خبر 1783534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha