نشر کتاب دفاع مقدس و مقاومت موجب استحکام جبهه حق می شود

سردار معروفی با بیان اینکه مقاومت، جهاد و فرهنگ مثلث مورد نیاز جامعه امروز برای حفظ جهان اسلام است، گفت: نشر کتاب دفاع مقدس و مقاومت موجب استحکام جبهه حق می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سردارحسین معروفی- معاون هماهنگ کننده بسیج در آئین افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت در راستای دومین کنگره ملی ۱۴هزار و ۵۰۰شهید دیارعلویان در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مازندران- قائم شهر، با بیان اینکه نطفه امت اسلام در عاشورا بسته شد و جریان مقاومت بعد از شهادت سیدحسن نصرالله تداوم خواهد داشت، اظهار کرد: دشمن بداند استحکام درونی جبهه مقاومت شکستنی نیست.

وی با بیان اینکه امت اسلام باید زمینه ساز ظهور باشد و برای تحقق این مهم راه ایثار و شهادت ادامه دارد، گفت: بازدارندگی امروز کشور در مقابل دشمنان انقلاب را مدیون و مرهون دورن دفاع مقدس هستیم.

سردار معروفی به پیشینه غرورآفرین لشکر ۲۵ کربلا در دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: شهید کیانی از رزمندگان این لشکر خط شکن است که رشادت های ارزشمندی در دفاع مقدس از خود به یادگار گذاشته است.

وی با بیان اینکه مقاومت، جهاد و فرهنگ مثلث مورد نیاز جامعه امروز برای حفظ جهان اسلام است، گفت: نشر کتاب دفاع مقدس و مقاومت موجب استحکام جبهه حق می شود.

سردار معروفی با بیان اینکه رزمندگان اسلام با پذیریش وعده الهی مبنی براینکه جهاد در راه خدا به نصرت و پیروزی ختم می شود در مقابل دشمنان بین المللی ایران اسلامی ایستادند، خاطرنشان شد: کتاب های دفاع مقدس بهترین ابزار برای معرفی سیره عملی شهدا که مملو از ایمان به خدا و ولایت مداری بوده، به نسل نو می باشد.

وی خطاب به مدیران و مسئولین گفت: مسئولیت امروز را مدیون خون شهدا هستیم باید با پیروی از ولایت فقیه برای اقتدار کشور و رفع مشکلات مردم تلاش کنیم.

کد خبر 1783554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha