در خواست پاکستان از سازمان ملل برای توقف حملات رژیم صهیونیستی

پاکستان، اقدامات خطرناک رژیم صهیونیستی و ترور نصر الله را محکوم کرد و از سازمان ملل متحد خواست تا حملات اسرائیل را متوقف کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از آناتولی، به دنبال ترور سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، وزارت امور خارجه پاکستان در بیانیه ای، اقدامات خطرناک روزافزون اسرائیل در خاورمیانه را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: تداوم حملات رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان و نادیده گرفتن قوانین بین‌المللی به سطح هشدار رسیده است.

وزارت امور خارجه پاکستان تاکید کرد:  ترور سید حسن نصرالله باعث افزایش تنش در منطقه شکننده شد و همبستگی خود را با مردم لبنان اعلام کرد.

پاکستان افزود: ما از شورای امنیت سازمان ملل می خواهیم که اسرائیل را به دلیل اقدامات خطرناکش در منطقه و نقض قوانین بین المللی متوقف کند.

همچنین مردم پاکستان در کراچی با برگزاری تظاهرات گسترده، ترور «سید حسن نصرالله» رهبر حزب‌الله توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

تظاهرکنندگان در حالی که عکس سید حسن نصرالله را در دست داشتند، شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.

از ۲۳ سپتامبر، ارتش اسرائیل «خشونت‌آمیزترین و گسترده‌ترین» حمله را به لبنان از زمان آغاز رویارویی‌ها با حزب‌الله در حدود یک سال پیش آغاز کرده است که تا شامگاه یکشنبه حداقل ۸۹۵ شهید  و  دو هزار و ۵۸۴ زخمی برجای گذاشته است.

کد خبر 1783597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha