رژیم جعلی اسرائیل با جنایت‌هایش، نابودی خود را رقم می‌زند

آیت الله دری نجف آبادی، گفت: رژیم صهیونیستی با دستان آلوده به خون و جنایت‌هایش در منطقه نابودی خود را رقم خواهد زد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری ‌نجف‌آبادی در مراسم بزرگداشت شهید مقاومت سیدحسن نصرالله در مصلی بیت‌المقدس اراک، ضمندمحکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، گفت: این رژیم جعلی سال ها است که در حال جنایت های وحشیانه و کشتار افزاد بی گناه است و زنان و کودکان بسیاری را به خاک و خون کشیده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، با بیان اینکه شهادت آرزوی همه آزادی خواهان، مردان و زنان مبارز و جهادگران در راه خداست، بیان کرد: دشمنان باید بدانند مردان خدا همواره آماده شهادت هستند.

 وی اظهار داشت: آرزوی همه مجاهدان راه عزت، سربلندی، آزادگی و مقاومت در برابر ظالمان و مستکبران رسیدن به درجه رفیع شهادت و حرکت در مسیر آزادی و آزادگی است.

این مقام ارشد استان با تاکید بر اینکه  رژیم جعلی، کودک‌کش و جنایتکار صهیونیستی بزرگترین دشمن بشریت است، بیان کرد: این رژیم پوشالی امروز ناتوان و درمانده‌تر از هر زمان دیگری در حال دست و پا زدن در منجلابی است که خود ایجاد کرده و در رسیدن به اهداف خود ناتوان مانده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، ادامه داد: رژیم صهیونیستی، رژیمی جعلی، غاصب،کودک‌کش و دشمن بشریت است و باید بداند که با جنایاتی که در طول یک سال اخیر انجام داده است و زنان و کودکان بی گناه را به شهادت رسانده بی پاسخ نخواهد ماند.

آیت الله دری نجف آبادی، با بیان اینکه رژیم جعلی صهیونیستی نهایت وحشی‌گری خود را در جنوب لبنان با شهادت دبیرکل حزب الله لبنان نشان داد، گفت: این جنایتکاران باید بداند با دستان آلوده به خون و جنایت‌هایش، نابودی خود را رقم زده است.

وی با تاکید بر اینکه راه شهدای اسلام همواره ادامه دارد، بیان کرد: نابودی اسرائیل غاصب صهیونیستی نزدیک است و همگان باید بدانندکه به طور قطع خون شهید نصرالله نابودی رژیم سفاک صهیونی راسرعت خواهد بخشید.

این مقام ارشد استان به سکومت مجامع بین‌المللی و حقوق بشری نسبت به این موضوع مهم و ترور اشاره کرد و اظهار داشت: همه ملت ها و آزادی خواهان و آزادگان جهان این سکوت را محکوم می کنند.

کد خبر 1783601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha