راه مقاومت با شهادت حسن نصرالله استوارتر از قبل ادامه دارد

کوزه گری گفت: راه مقاومت پایان یافتنی نیست و با شهادت سیدحسن نصرالله استوارتر از قبل ادامه دارد.

محمدعلی کوزه گری_ مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام سجاد (ع) مسجد سجادیه نکا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد:شهید سید حسن نصرالله مرد مقاومت و ایستادگی بود و امروز شهادت این مرد بزرگ دردی بزرگ برای همگان است.

وی افزود: سید حسن نصرالله فرمانده شجاع مقاومت است که شهادت این شهید بزرگوار، ضایعی بزرگ برای امت اسلامی و تمام آزادگان جهان است.

راه مقاومت با شهادت حسن نصرالله استوارتر از قبل ادامه دارد

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام سجاد (ع) مسجد سجادیه نکا یادآور شد: راه مقاومت با شهادت سید حسن نصرالله و یارانش مقاوم‌تر از گذشته استمرار دارد چرا که راه مقاومت، متکی بر اشخاص نیست و راه این شهید والا مقام همچنان ادامه دارد.

کوزه گری افزود: با برنامه ریزی انجام شده مراسم ترحیم شهادت سید مقاومت شهید سید حسن نصرالله و یاران با وفایش با حضور نمازگزاران مسجد سجادیه نکا همراه با تلاوت قرآن کریم و مداحی و با سخنرانی حجه الاسلام والمسلمین اسدی امام جماعت مسجد سجادیه نکا به مدت ۵ شب در این کانون و مسجد برگزار می شود.

وی گفت: این مراسم با حضور گسترده اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا و شخصیت‌های مذهبی و شهرستانی برگزار می شود.

راه مقاومت با شهادت حسن نصرالله استوارتر از قبل ادامه دارد

کوزه گری یادآور شد: این‌مراسم با هدف تجلیل از مقام شامخ این شهید والامقام و اعلام همبستگی با جبهه مقاومت و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان برگزار می شود.  

 مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام سجاد (ع) مسجد سجادیه نکا گفت: تبیین دستاوردهای جبهه مقاومت و شخصیت والای سید حسن نصرالله مهمترین وظیفه ای است که برعهده داریم و باید این راه استمرار یافته و پررهرو باشد.

کد خبر 1783611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha