گردهمایی مسئولان کانون‌های خدمت رضوی کارآفرینی و اشتغال

چهارمین همایش گردهمایی مسئولان کانون‌های خدمت رضوی کارآفرینی و اشتغال استان تهران به منظور هم‌اندیشی و تدوین برنامه شش ماهه دوم سال در سالن همایش‌های بقعه متبرک شیخ طرشتی برگزار شد.

 خبرگزاری شبستان، گروه دین و اندیشه، چهارمین گردهمایی مسئولان کانون‌های خدمت رضوی کارآفرینی و اشتغال استان تهران باحضور سردار صفرعلی براتلو مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران برگزار شد.

چهارمین همایش گردهمایی مسئولان کانون‌های خدمت رضوی کارآفرینی و اشتغال استان تهران به منظور هم‌اندیشی و تدوین برنامه شش ماهه دوم سال در سالن همایش‌های بقعه متبرک شیخ طرشتی برگزار شد.

در این همایش دکتر ناصر صادقی مسئول کانون منطقه ۲۲ در رابطه با اهمیت مدیریت و کنترل پروژه مطالبی ارائه کرد.

سپس مهندس علی بهروان جانشین کانون‌های کارآفرینی و اشتغال استان تهران به ارزیابی عملکرد شش ماهه اول و تشریح برنامه‌های شش ماهه دوم و همچنین اهداف تدوین شده برای سال ۱۴۰۳ پرداخت.

آقای حمیدرضا عبدالحسینی مدیر کانون‌های خدمت رضوی کارآفرینی و اشتغال استان تهران نیز در خصوص اهمیت کارآفرینی و اشتغال و تاثیر آن در محرومیت‌زدایی مطالبی ارائه کرد.

در ادامه این مراسم سردار صفرعلی براتلو مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران در خصوص اهمیت و نقش کانون‌های کارآفرینی و اشتغال در توسعه اشتغال و رفع مشکلات قشر محروم و کم بضاعت سخنانی بیان کرد.

در پایان جمعی از مسئولان به بیان مشکلات و چالش‌ها و راهکارها در خصوص رفع موانع پرداختند و سردار براتلو عنوان کرد که در اسرع وقت به آن مشکلات رسیدگی خواهد شد.

این جلسه با اقامه نماز جماعت و متنعم شدن از خوان نعمت امام رئوف (ع) به پایان رسید.

در پایان جمعی از مسئولان به بیان مشکلات و چالش‌ها و راهکارها در خصوص رفع موانع پرداختند و سردار براتلو عنوان کرد که در اسرع وقت به آن مشکلات رسیدگی خواهد شد.

این جلسه با اقامه نماز جماعت و متنعم شدن از خوان نعمت امام رئوف (ع) به پایان رسید.

خادمیاران رضوی منطقه۵ تهران از مادر شهید علی‌رضا فتح‌علی تجلیل کردند

 خادمیاران رضوی منطقه۵ تهران با خانواده شهید علی‌رضا فتح‌علی دیدار و گفت‌وگو کردند.

 خادمیاران کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی منطقه ۵تهران در ۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ در منزل شهید علی‌رضا فتح‌علی حاضر شدند و به خانواده این شهید بزرگوار ادای احترام کردند.

حجت‌الاسلام مجتبی معلمی در وصف مقام معظم شهدا سخنانی ایراد کرد و عباس شریفی مهر مسئول کانون تبلیغ دینی به مداحی و قرائت صلوات خاصه پرداخت.

شهید علی‌رضا فتح‌علی یکم شهریور ۱۳۴۷، در خمین متولد شد. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. ۱۳۶۲، در جزیره مجنون عراق شهید شد. پیکرش مدتها در منطقه بر جای ماند، پس از تفحص در محله نازی آباد طی مراسم باشکوهی تشییع شد. مزار وی در بهشت زهرای تهران واقع است.

مادر بزرگوار شهید در گفت‌وگویی صمیمانه به خادمیاران از پسرش گفت: علی‌رضا فرزند ارشد و بسیار مودب و دوست داشتنی بود. پدرش نسبت به بچه های دیگر وی را خیلی دوست داشت.

زمان شهادت پسرم را در خواب دیدم ازش پرسیدم علی‌رضا راستش را بگو شهید شدی و او جواب داد بله مادر….

برادر شهید هم از خوابی که بعد از مراسم تشییع و سوالی که در ذهنش بود که آیا چند استخوان می تواند پیکر برادرم باشد می گوید: بعد از مراسم در خواب و رویا دیدم که پیکرش سالم در قبر خوابیده است و گفت بله من برادرت هستم!

پسرخاله این شهید، عباس فضلی نیز یکی دیگر از شهدای این خانواده بزرگوار بود.

گفتنی است در پایان مراسم خانواده شهید از پرچم متبرک تمسک جستند و هدایای متبرک اهدا شد.

نواخته شدن زنگ مهر رضوی در مدارس منطقه ۶ تهران

به همت کانون های محله‌ای و تعلیم و تربیت خدمت رضوی منطقه‌۶ تهران در اولین چهارشنبه امام رضایی و آغاز سال تحصیلی، زنگ مهر رضوی در مدارس منطقه‌۶ طنین انداز شد.

همزمان با چهارشنبه امام رضایی و آغاز سال تحصیلی به همت کانون های عمومی، تعلیم و تربیت خدمت رضوی منطقه ‌۶ تهران و حضور معلمان، مربیان و مدیر مدارس برگزار شد.

پس از تلاوت قرآن کریم، سرود جمهوری اسلامی ایران، همخوانی صلوات خاصه و سرودهای امام رضایی در معیت پرچم متبرک رضوی، در میان شور و شوق دانش آموزان زنگ مهر رضوی در مدارس پسرانه جابربن حیان، شهید رجایی همچنین مدارس دخترانه شاهد حضرت معصومه (س) و حضرت نرجس(س) طنین انداز شد.

همایش تجلیل از رزمندگان فرهنگی هشت سال دفاع مقدس وزارت آموزش و پرورش برگزار شد

به همت خادمیاران کانون های محله ای منطقه ۶ تهران از رزمندگان فرهنگی هشت سال دفاع مقدس تجلیل و قدردانی شد.

مراسم تجلیل از رزمندگان فرهنگی هشت سال دفاع مقدس با حضور خادمیاران کانون محله ای خدمت رضوی منطقه ۶ تهران، خانواده معزز شهدا، مقامات لشگری و کشوری در ۳ مهر ۱۴۰۳ برگزار شد.

این مراسم با سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز و با صلوات خاصه و همخوانی سرودهای امام رضایی ادامه پیدا کرد.

در انتهای مراسم با اهدای تبرکات رضوی از میهمانان پذیرایی شد.

پیام تسلیت سردار براتلو در پی شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران در پیامی شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان را تسلیت گفت.

 سردار صفرعلی براتلو مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران در پیامی شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیاءُ عند ربهم یرزقون (آیه ۱۶۹ سوره آل عمران)

شهید والا مقام، مجاهد نستوه سیدحسن نصرالله فرمانده‌ شجاع و خستگی‌ناپذیر و الگوی همه مجاهدان مسلمان و ضدصهیون بود که در حمله بزدلانه رژیم جنایتکار صهیونیستی به آرزوی دیرینه‌اش که شهادت بود، رسید.

او سال‌های سال با مبارزه و نبرد با خبیث‌ترین و وحشی‌ترین باند دولتی آدم‌کش در پی شهادت بود و اگر سرانجامش با شهادت رقم نمی‌خورد، غم‌انگیز بود.

سیدحسن نصرالله در ۳۲ سال گذشته، اقدامات مهم و اساسی برای تقویت و توسعه جبهه مقاومت و مبارزه با رژیم صهیونیستی انجام داد. او فرماندهان شجاع و مبارزی تربیت کرد که از خون هر یک از آن‌ها، فرماندهان دیگری می‌جوشد.

بی‌شک همانگونه که پس از شهادت سیدعباس موسوی، راه و مسیر مقاومت خاموش نشد و قدرتمندتر تداوم یافت، در ادامه نیز ان‌شالله حزب‌الله و جبهه مقاومت، با استفاده از تدابیر و رهنمودهای امام خامنه‌ای عزیز نابودی رژیم منحوس صهیونیستی را رقم خواهند زد.

صهیونیست‌ها گمان می‌کنند که با اینگونه اقدامات جنایتکارانه می‌توانند نابودی خود را به تاخیر بیاندازند، اما هر چه می‌گذرد همگان شاهد هستیم که میزان نفرت جهانی از این رژیم و سردمدارانش در حال افزایش است و ضرباتی هم که از جبهه مقاومت دریافت می‌کند، اساسی‌تر است.

آمریکای جنایتکار بداند نام شهید بزرگوار سیدحسن نصرالله در کنار مجاهدانی همچون خادم الرضا حاج قاسم سلیمانی و خادم الرضا آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی تا ابد جاودانه خواهد ماند و عشق و ارادت مردم به وی تمام‌شدنی نخواهد بود.

کد خبر 1783650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha