شهادت سید حسن نصرالله خللی در روند مقاومت ایجاد نخواهد کرد

امام جمعه هل سنت اسدیه گفت: شهادت سید حسن نصرالله و رهبران مقاومت در روند مقاومت و جهاد با رژیم صهیونیستی و مستکبران هیچ‌گونه خلل و توقفی ایجاد نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، مولوی سید احمد عبداللهی صبح دوشنبه (۹ مهر) در گردهمایی علمای اهل سنت و تشیع به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، اظهار کرد: جسارت و عمل ننگین رژیم صهیونیستی غاصب انجام داد این حقیقت را آشکار کرد که اینها با اسلام مقاوم و انقلابی مشکل دارند.

وی افزود: برای رژیم اسرائیل فرقی نمی‌کند اسماعیل هنیه اهل سنت یا سید حسن نصرالله شیعی را ترور و به شهادت برسانند و هر کسی در مقابل استکبار و ظلم و تجاوز آنان بیایستد او را تحمل نمی‌کنند و حذفش می‌کنند اما کور خواندند از صدر اسلام تاکنون اینگونه بوده که اگر مجاهدی به شهادت رسید مجاهدی دیگر جایگزین او شده است.

امام جمعه اهل سنت اسدیه با تأکید بر اینکه شهادت سیدحسن نصرالله و رهبران مقاومت در روند مقاومت و جهاد با رژیم صهیونیستی و مستکبران هیچ‌گونه خلل و توقفی ایجاد نخواهد کرد، عنوان کرد: شهید سید حسن نصرالله برای دفاع از فلسطین و قدس و عزت مردم لبنان  و تمام مسلمانان سینه خود را سپر و جان خویش را نثار کرد.

مولوی عبداللهی تأکید کرد: امریکا و اروپا و صهیونیست همه در دشمنی با اسلام متحد هستند و وجه اشتراک آنان دشمنی با اسلام و مسلمین است اما متاسفانه مسلمانان آنگونه که شایسته است و قرآن به ما امر کرده که امت واحده باشیم را فراموش کرده‌ایم.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب درخصوص امت واحده اسلامی، گفت: اما امروز متاسفانه زنان و کودکان مسلمان در غزه و لبنان قتل و عام و خانه‌ها، مدارس و بیمارستان‌ها و مساجد ویران می‌شود اما برخی کشورهای اسلامی و مسلمانان سکوت کردند؛ به طور یقین این جنایات مستکبران آزمونی برای سنجش غیرت مسلمانان است که تا کی در خواب غفلت خواهند ماند.

امام جمعه اهل سنت اسدیه یادآور شد: خداوند در قرآن می‌فرماید: «ای کسانی که ایمان آورده‌اید! آیا شما را بر تجارتی که از عذاب دردناک (قیامت) نجاتتان دهد، راهنمایی کنم؟ به خدا و رسولش ایمان آورید و با اموال و جان‌هایتان در راه خدا جهاد کنید که این برای شما بهتر است، اگر بدانید. (در این صورت،) خداوند گناهان شما را می‌آمرزد و به باغ‌هایی که نهرها از زیر آنها جاری است و خانه‌های دل پسند در بهشت‌های جاودان واردتان می‌کند. این رستگاری بزرگی است.»

مولوی عبداللهی با بیان اینکه آرزوی همه مسلمانان عزت اسلامی است اما شرط آن ایمان واقعی و ایستادگی و جهاد در راه خدا و نترسیدن از دشمن است، متذکر شد: متاسفانه آنچه قرآن فرموده را فراموش کرده‌ایم و برخی با کفار در رابطه و با مسلمانان دشمنی دارند و این خطر بسیار بزرگی است.

وی بیان کرد: اگر مسلمانان و کشورهای اسلامی اتحاد و انسجام خود را تقویت و حفظ کنند و امت واحده اسلامی باشند دیگر آمریکا و رژیم صهیونیستی که امروز دشمنی خود را با مسلمانان علنی کردند، جرأت پیدا نخواهند کرد.

کد خبر 1783662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha