اجتماع بزرگ مردم شهرستان روانسر در حمایت از محور مقاومت برگزار شد

با حضور مردم شهرستان روانسر مراسم گرامیداشت شهید مقاومت سید حسن نصرالله در مسجد ویس القرن برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، امروز دوشنبه ۹ مهرماه محمد حسین کرمی در جمع حاضرین  شرکت کننده در مراسم گرامیداشت شهید مقاومت که در مسجد ویس القرن روانسر برگزار شد، گفت:  تنها راه نجات مسلمانان مقاومت  است.

 فرمانده سپاه ناحیه روانسر افزود: رژیم کودک کش که کودک کشی را به ارث برده و در قاموس آن نهفته است در برابر  جبهه مقاومت دست و پا می‌زند می خواد وجود پلید خود را حفظ کند لذا مقاومت سینه خود را برای دفاع از غزه سپر کرد و مکتب مقاومت نشات گرفته از فرهنگ بسیجی است.

اجتماع بزرگ مردم شهرستان روانسر در حمایت از محور مقاومت برگزار شد

وی تصریح کرد: آیات قرآن صدق است و فرمایید حزب الله غالب است و تاریخ هم نشان داده است مقاومت با تاسی از اسلام، پیروز خواهد شد.

کرمی در پایان گفت: خوی دشمن درندگی است شیعه و سنی نمی شناسند و تنها راه نجات اتحاد امت اسلامی است.

در ادامه ماموستا ملا محمد محمودی امام جمعه روانسر در مراسم گرامیداشت شهید مقاومت بیان داشت :عزت و عظمت اسلام در گرو مقاومت در برابر ظلم و درهم شکستن رژیم غاصب اسرائیل است.

وی ادامه داد: به فرموده قرآن کریم اسلام همیشه سربلند است و تعبیر خواب شکست اسلام برای صهیونیسم چیزی جز شکست ندارد و یهود به دست مسلمانان نابود خواهد شد.

اجتماع بزرگ مردم شهرستان روانسر در حمایت از محور مقاومت برگزار شد

ماموستا محمودی ضمن ابراز تأسف  بر عملکرد دولت های بظاهر اسلامی تصریح کرد عدم حمایت در دولت اسلامی اینچنین رژیم غاصب را گستاخ کرده است.

وی گفت: در آیه ۸۲ سوره مائده که خداوند در قرآن کریم می فرمایند به‌یقین از میان مردم، یهود و مشرکان را سرسخت‌ترین دشمن نسبت به مؤمنان خواهی یافت؛ و بیشترین دوستی و محبّت نسبت به مؤمنان را در کسانی می‌یابی که می‌گویند: «ما نصارا هستیم»؛ این به‌خاطر آن است که بعضی از آن‌ها عالمانی روحانی یا تارک دنیا هستند؛ و آن‌ها [در برابر حق] تکبّر نمی‌ورزند اشاره داشت.  

ماموستا محمودی در ادامه به شهادت قرآن کریم در آیه ۱۸۶سوره ال عمران که می فرمایند به یقین (همه شما) در اموال و جانهای خود، آزمایش می‌شوید! و از کسانی که پیش از شما به آنها کتاب (آسمانی) داده شده [= یهود]، و (همچنین) از مشرکان، سخنان آزاردهنده فراوان خواهید شنید! و اگر استقامت کنید و تقوا پیشه سازید، (شایسته‌تر است؛ زیرا) این از کارهای مهم و قابل اطمینان است اشاره کرد.

کد خبر 1783684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha