پیروزی قطعی و نهایی برای محور مقاومت است 

حجت الاسلام صادقی نیارکی با بیان اینکه سید حسن نصرالله، روحانی مجاهد، شخصیتی بزرگ، مجاهدی نستوه و انسانی مقاوم بود که شهادتش قلوب آزادمردان مبارز را جریحه‌دار کرد گفت: پیروزی قطعی و نهایی برای محور مقاومت است.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی_ رئیس کل دادگستری استان گیلان در مراسم بزرگداشت شهید سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان اظهار کرد: سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان، روحانی مجاهد، شخصیتی بزرگ و مجاهدی نستوه و انسانی مقاوم بود که در مسیر رضای پروردگار حرکت کرد و پس از سال‌ها مجاهدت به دست جنایتکاران سفاک صهیونیست به شهادت رسید و قلوب آزادمردان مبارز را جریحه‌دار و عواطف رادمردان مجاهد را متألّم کرد.  

وی با بیان اینکه بی شک گروهای مقاومت خصوصاً حزب الله راه این شهید، که محو صهیونیست است‌ را ادامه خواهند داد گفت: شهادت این رهبر شجاع، دلاور، بصیر و مؤمن و دیگر شهدای اخیر لبنان به ویژه سردار سرافراز شهید «نیل فروشان» را به حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت مقاوم لبنان و به ویژه همرزمان محور مقاومت و تمام مسلمانان آزاده جهان تبریک و تسلیت می گویم و پیروزی قطعی و نهایی محور مقاومت را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.  

پیروزی قطعی و نهایی برای محور مقاومت است 


بزرگ‌ترین امتیاز سید حسن نصرالله ولایت مداری او بود
حجت الاسلام رضازاده، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان  نیز در این مراسم با بیان اینکه شخصیت سیدحسن نصرالله شخصیت جامعی بود اظهار کرد: او هم رزمنده ای دلاور و فرماندهی شجاع در صف اول مبارزه با دشمنان اسلام بود و هم از علم و دانش بالایی برخوردار بود.

وی افزود: بزرگ‌ترین امتیاز سید حسن نصرالله ولایت مداری او بود و در طول عمر پر برکت خود تابع محض ولی فقیه زمان خود بود.

حجت الاسلام رضازاده با اشاره به اینکه این شهید والامقام هم عالم بود و هم مجاهد، خاطر نشان کرد: او افکار علمی بلندی داشت و توانست صدای استکبار ستیزی انقلاب اسلامی را به تمام دنیا برساند.  

وی اذعان کرد: شهادت مزد رشادت هایی بود که مخلصانه در راه خداوند انجام داد و بهشت برین سزاوار همت بلند مردان خداست.

گفتنی است، در پایان این مراسم، حاضرین به ذکر مصائب اهل بیت پرداخته و یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی لبنان را گرامی داشتند.

کد خبر 1783697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha