توجه اجلاسیه های نماز به نسل نوجوان و جوان جامعه

مدیر ستاد اقامه نماز استان کهگیلویه و بویراحمد موضوع اجلاسیه را بیشتر توجه به نسل نو و همچنین برنامه‌های ما برای این نسل دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «رضا قاسمی» ظهر امروز در دومین نشست شورای اقامه نماز استان کهگیلویه و بویراحمد، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید سید حسن نصرالله، گفت: این شخصیت بزرگوار حدود ۳۰ سال جهاد و مبارزه را در راه خدا در پیش گرفت و در نهایت مزد خود را با شهادت دریافت کرد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه نماز انسان را از فحشا و منکرات دور می‌کند، به اجلاس استانی نماز در استان و همچنین اجلاس سراسری در کشور اشاره کرد و گفت: سی و یکمین اجلاس سراسری نماز آبان ماه امسال به میزبانی استان خراسان شمالی و با حضور رئیس جمهور و سایر مسئولان کشوری برگزار می‌شود.

وی برگزاری پیش اجلاسیه ها در شهرستان‌ها و همچنین اجلاسیه های استانی نماز را یادآور شد و افزود: پیش اجلاسیه نماز سال گذشته در شهرستان گچساران و با حضور نماینده ولی فقیه در استان و همچنین اجلاس استانی نماز به خوبی برگزار شد.

حجت الاسلام قاسمی موضوع اجلاسیه را بیشتر توجه به نسل نو و همچنین برنامه‌های ما برای این نسل دانست و ادامه داد: امسال تلاش داریم تا اجلاس استانی نماز با کیفیت مطلوب‌تر نسبت به سال گذشته برگزار شود.

حجت الاسلام قاسمی آئین نامه هیئت اندیشه ورز نماز را داریم که می‌توان از ظرفیت نخبگان حوزوی، دانش آموزی، دانشجویی و سایرین در این راستا استفاده کرد.

کد خبر 1783760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha