بهره مندی ۱۶هزار دانش آموز نیازمند از لوازم التحریر به نیت شهدای مازندران

معافی با بیان اینکه ۱۶ هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان مازندران در حال تحصیل هستند،گفت: این دانش آموزان به نیت شهدای دیار علویان و همدلی مردم نوع دوست و همکاری مراکز نیکوکاری محله و مراکز نیکوکاری مستقر در آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی از لوازم التحریر برخوردار شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازاستان مازندران،   میثم معافی- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی رحمت الله علیه مازندران در آئین نواخته شدن زنگ شورعاطفه ها در هنرستان فنی و حرفه ای دخترانه بعثت ساری ضمن گرامیداشت یاد و نام هزار و ۷۱۰شهید دانش آموز استان و شهید سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان،   اظهار کرد: شهدای دانش آموز در دوران دفاع مقدس با لبیک به فرمان امام خمینی رحمت الله برای دفاع از کشور و برقراری امنیت در جبهه های نبرد علیه بعثیان حاضر شدند و بذل جان کردند.
وی افزود: امروز نیز دانش آموزان با انفاق در راه تامین لوازم التحریر دانش آموزان نیازمند در مسیر شهدا حرکت می کنند.

معافی در ادامه سخنانش از توزیع ۱۴هزار و ۵۰۰بسته لوازم التحریر به ارزش ۷۵میلیارد ریال در راستای دومین کنگره ملی ۱۴هزار و ۵۰۰شهید دیارعلویان و بازگشایی مدارس خبر داد و گفت:  ۱۶ هزار دانش آموز تحت حمایت در استان در حال تحصیل هستند.
وی خاطرنشان شد: امسال مراکز نیکوکاری محله و مراکز نیکوکاری مستقر در آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی توزیع کننده تمام خدمات دانش‌آموزی هستند.
معافی ضمن اعلام انزجار از جنایات اسرائیل در غزه، فلسطین و لبنان به اهمیت حفظ وحدت میان امت اسلامی با هدف حذف این غده سرطانی از منطقه اشاره کرد و گفت: دانش آموزان با افزایش بصیرت از بازنشر محتواهای که به وحدت امت اسلامی خدشه وارد می کند اجتناب نمایند.

کد خبر 1783764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha