کنشگری روانشناسان و مشاوران در مسئله فلسطین و جبهه مقاومت

نشست «کنشگری روانشناسان و مشاوران در مسئله فلسطین و جبهه مقاومت» با سخنرانی تنی چند از پژوهشگران طی سه روز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه دین و اندیشه خبرگزاری شبستان: سلسله نشست‌های مجازی روانشناسان و مشاوران با موضع «کنشگری روانشناسان و مشاوران در مسئله فلسطین و جبهه مقاومت» طی روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه (۱۰، ۱۱ و ۱۲ مهرماه) از ساعت ۱۹ تا ۲۰:۳۰ به دبیری «مهرنسا شهابی» در بستر اسکای‌روم از این لینک برگزار می شود.

بر پایه این گزارش: روز سه‌شنبه ۱۰ مهرماه «هادی بهرامی احسان» با موضوع (ما و مسئولیت‌های حرفه ای روانشناسی در چالش‌های منطقه‌ای)؛ «حامد مصلحی» با موضوع (پژوهش‌های روانشناسی اجتماعی مورد نیاز برای فهم مردم محور مقاومت)؛ «سیامک طهماسبی» با موضوع (روانشناسی تولی و تبری و تاثیر آن در کنش‌های اجتماعی مسلمانان)؛ «زهرا افتخار» با موضوع (اضطراب جمعی از حمله دشمن و مواجهه با آن) سخنرانی کرده و به ارایه مباحث خود می‌پردازند.

همچنین روز چهارشنبه ۱۱ مهرماه «رضا پورحسین» با موضوع (تاب‌آوری جریان مقاومت)؛ «سیدمحسن اصغری نکاح» با موضوع (تاملی در سقوط و صعود انسانیت در رویارویی صهیون و مقاومت)؛ «حمید رفیعی‌هنر» با موضوع (روانشناسی آزادی‌بخش یا تخدیر در برابر ظلم؟)؛ «منصوره ابوالحسنی» با موضوع (مولفه‌های باورمندی در ارتقای ظرفیت‌های عملکردی جبهه مقاومت) سخنرانی می‌کنند.

روز پنج‌شنبه ۱۲ مهرماه نیز «علی فتحی آشتیانی» با موضوع (رسانه و عملیات روانی در جنگ غزه)؛ «یاسر مدنی» با موضوع (بازی با کلمات: افزایش تاثیرگذاری روانی تیترهای سیاسی)؛ «محمدعلی اسلامی» با موضوع (تبیین روانشناختی بی تفاوتی و انفعال در مواجهه با نسل‌کشی رژیم صهیونیستی)؛ «فهیمه فداکار» با موضوع (روانشناسی برای استعمار» سخنرانی خواهند کرد.

کنشگری روانشناسان و مشاوران در مسئله فلسطین و جبهه مقاومت
 

کد خبر 1783787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha