خاکریز اول ما سوریه، عراق و لبنان است

آیت الله خاتمی به جنایت‌های رژیم صهیونسیتی طی یک سال گذشته در غزه اشاره کرد و گفت: خاکریز اول ما سوریه، عراق و لبنان است و دشمن هم این را می داند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، آیت الله علی خاتمی، امام جمعه زنجان در آیین شور عاطفه ها در هنرستان آفرینش شهر زنجان به جنایت های رژیم صهیونسیتی طی یک سال گذشته در غزه اشاره کرد و افزود: در مقابل این هجمه که استکبار جهانی برای بشریت ایجاد کرده، به لطف خدا و هدایت حکیمانه مقام معظم رهبری و هشیاری همه نیروهای امنیتی و نظامی، امنیتی که در کشور برقرار شده، کم نظیر است.

وی ادامه داد: کشور در بعد اقتصادی و معیشتی با مشکلاتی مواجه است که قابل کتمان نیست، با این حال با کمک همدیگر این مشکلات قابل حل است.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه دشمن، ایران را هدف قرار داده است، گفت: خاکریز اول ما سوریه، عراق و لبنان است و دشمن هم این را می داند.

خاتمی با بیان اینکه تمام سلاح های رژیم صهیونیستی، سلاح های آمریکایی است، اظهار داشت: آمریکا از همه جنایت های این رژیم با استدلال دفاع از خود، پشتیبانی می کند.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه علم و دانش یکی از مولفه های قدرت است، گفت: برای عزت و سربلندی کشور باید سراغ علم و دانش برویم.

علی اسماعیلی، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان نیز در سخنانی با اشاره به اینکه آیه ۲۷۴ سوره بقره از آیاتی است که اشاره مستقیم به انفاق دارد، اظهار کرد: خداوند متعال در این آیه می‌فرمایند: کسانی که مال خود را در شب و روز انفاق کنند نهان و آشکارا، آنان را نزد پروردگارشان پاداش نیکو خواهد بود و هرگز از حادثه آینده بیمناک و از امور گذشته اندوهگین نخواهند شد.

وی با بیان اینکه انفاق باعث شادی اهل ایمان می‌شود، تصریح کرد: بخشی از جامعه ما در تامین مایحتاج تحصیلی خود دچار مشکل هستند که جشن عاطفه‌ها گامی در راستای کمک به دانش‌آموزان نیازمند است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه دانش‌آموزان در این جشن دست به دست هم می‌دهند تا با افتخار هر کس در حد وسع و توان خود به یاری دانش‌آموزان نیازمند بشتابد، افزود: این اقدام باعث تامین مایحتاج دانش‌آموزان نیازمند و ترمیم گسست‌های موجود بین آنان می‌شود.

اسماعیلی با توضیح اینکه قرار نیست یک نفر به تنهایی همه مشکلات جامعه را حل کند، ادامه داد: هر کس بر اساس توانمندی و بضاعت خود می‌تواند در این مسیر راهگشا باشد.

وی با اشاره به شهادت سیدحسن نصرالله که همه ما را متاثر کرد، متذکر شد: غده سرطانی اسرائیل امروز برای جامعه مسلمانان به یک معضل تبدیل شده و در تلاش برای ایجاد گسست و نفاق بین مسلمانان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان توضیح داد: امروز ما می‌توانیم با گرامی‌داشت شهدای والا مقام، تبیین راه مسیری که آنان حرکت کردند، با ذکر مصائب و مشکلات دانش‌آموزان غزه و لبنان کمک حال جبهه مقاومت باشیم.

وی با اشاره به عزم جدی جامعه اسلامی ایران برای حمایت از جبهه مقاومت، ادامه داد: با همت رزمندگان و پشتیبانی مردم ایران و مسلمانان شاهد تجربه جامعه جهانی بدون حضور اسرائیل خواهیم بود.

کد خبر 1783834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha