شهادت فرماندهان، خللی در مقاومت ایجاد نمی‌کند

حجت الاسلام بنی حسینی با بیان اینکه تقویت حزب‌الله به عنوان نخستین ثمره انقلاب در خارج از مرزها ضرورتی اساسی است، گفت: ترور فرماندهان جبهه مقاومت سد فولادین جبهه مقاومت را تضعیف نمی‌کند.

حجت الاسلام «سیدحسین بنی حسینی» در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد تحولات جبهه مقاومت، اظهار کرد: شهیدسیدحسن نصرالله  مرد بزرگ جهاد و شهادت و پرچمدار جبهه مقاومت و آزادگی واقعا یک عالم عامل و سیاستمدار مدبر و عبد صالح خدا بود. همان طور که پروردگار عالم وعده نصرت و پیروزی را برای جبهه اسلام داده است، انشاءالله شاهد ظفر و پیروزی برای سرزمین پرافتخار لبنان و همه جبهه های مقاومت در عالم خواهیم بود.

طوفان الاقصی نشان آمادگی جبهه مقاومت 

این کارشناس مسایل سیاسی با بیان اینکه سال گذشته عملیات ظفرمند طوفان الاقصی نشان از آمادگی جبهه مقاومت در مواجهه با رژیم منحوس صهیونیسم و اربابان و همپیمانان آنها بود، اظهار کرد: صهیونیست ها به دنبال غلبه بر سرزمین های اسلامی به ویژه فلسطین بودند و مردم غیور جبهه مقاومت فلسطین چون نسبت به نقشه شوم آنها و برنامه درازمدت‌شان آگاهی داشتند با عملیات طوفان الاقصی توانستند آن برنامه تعریف و سازماندهی شده آنها را نقش بر آب کنند و همان طور که مشاهده کردید یک مجموعه گروه مبارز حماس فلسطین چگونه توانست در عرض یک سال در مقابل هجوم ددمنشانه آنها بایستد و اجازه ندهد در مواجهه با مبارزان حماس پیروزی را برای آنها به همراه داشته است.

وی افزود: اما صهیونیست ها برای اینکه بتوانند شکست خود را توجیه کنند به قتل عامل ملت مظلوم فلسطین، زنان و کودکان پرداختند. همچنین آنها به پناهگاه های مردم از جمله بیمارستان ها و مدارس حمله کردند که منجر به شهادت بیش از ۴۱ هزار نفر شد که ۷۰ درصد از آنها را زنان و کودکان تشکیل می دادند. در ادامه برنامه ترور شخصیت ها و رهبران اصلی جبهه مقاومت چه در سرزمین فلسطین و چه در سرزمین لبنان در دستور کار آنها قرار گرفت تا بتوانند با فشار جبهه مقاومت در سرزمین های اسلامی را تحت الشعاع قرار داده یا کمرنگ کنند.

وحدت جبهه اسلام مقابل دشمن را به نمایش بگذاریم

حجت الاسلام بنی‌حسینی خاطرنشان کرد: علی رغم اینکه رژیم صهیونیستی در سایه سکوت غمبار سازمان های بین المللی، آمریکای جنایتکار و برخی از کشورهای غربی شدیدترین حملات و جنایات را علیه مردم، زنان، کودکان و بیماران غزه و لبنانی کرد اما ثمره پیروزی جبهه مقاومت این شد که جز نکبت و ذلت و ننگ ابدی و تباهی و نابودی عاجل هیچ دستاورد دیگری برای اسراییل به همراه نداشت.

وی تاکید کرد: به یقین وعده خدا محقق خواهد شد. خداوند در مواجهه با مظلوم کشی رژیم منحوس صهیونیستی قطعا انتقام آنها را گرفت اما بعد از دفاع همه جانبه جبهه حماس جبهه های مقاومت دیگر کشورها همانند عراق، لبنان، یمن و سوریه اقدام به همراهی و کمک مردم فلسطین کردند. این مسئله برای آنها یک تکلیف الهی و اسلامی بود چرا که همه ما وظیفه داریم در هر شرایطی در هر نقطه ای از دنیا جمع شویم و وحدت جبهه اسلام را در مقابل دشمن به نمایش بگذاریم.

وی گفت: الحمدالله سه جبهه مقاومت با جبهه حماس همسو شدند و حزب الله لبنان، یمن و عراق هم اعلام کردند تا شما حملات خود را متوقف نکنید ما وظیفه داریم در کنار ملت مظلوم فلسطین بایستیم هرچند این مسئله می توانست خسارت های فراوانی برای آنها داشته باشد.

حمایت مستشاری ایران از جبهه مقاومت

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه نقش محوری مدیریت جبهه های مقاومت را نیز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تقویت نیروهای مستشاری و راهبرد نظامی و جنگی در مقابل اسراییل در تمامی سرزمین های جبهه مقاومت دنبال کرد یادآور شد: با تقسیم کار در خود جبهه های مقاومت مرکزیت رهبری مدیریت را به نظام مقدس جمهوری اسلامی محول کردند و همه آنها با وحدت رویه و مدیریت واحد در مقابل اسراییل در حال جنگ هستند.

وی ادامه داد: در حال حاضر با توجه به اتفاقی که برای رهبران جبهه حماس و حزب الله لبنان اتفاق افتاد، باید بگوییم این گونه اقدامات تنها برای این روز و این زمان نبوده است بلکه در سال گذشته و در حوادثی که برای امت اسلامی همواره متصور بود، اتفاقاتی بوده که ما تجربه کرده بودیم. پس از ترور سید عباس موسویان و شخصیت بی نظیر سید حسن نصرالله جبهه حزب الله فراتر از گذشته پای باورها و آرمان های خود ایستاده و امروز شاهد مقابله حزب الله نه‌تنها در مقابل اسراییل بلکه در مقابل همه قدرت های استکباری هستیم یعنی همانند هشت سال دفاع مقدس در کشور ما شاهد تقابل جبهه حزب الله لبنان در مقابل آنها هستیم و آن ثمره پیروزی که ما بعد از شهادت رهبران، شخصیت های سیاسی، لشکری و کشوری را داشتیم طعم و نصرت پیروزی الهی را شاهد بودیم.

حجت الاسلام بنی حسینی اظهار کرد: پس از پایان هشت سال دفاع مقدس همه کسانی که پشت جریان حمایت حزب بعث بودند نه تنها رسوا شدند بلکه خود آنها رهبر حزب بعث یعنی صدام را از معرکه مدیریت و سرزمین عراق خارج کردند؛ بنابراین شهادت رهبران حزب الله و شخصیت های موثر در رهبری جریان های مقاومت نباید ما را دلسرد کند، همان طور که حضرت امام خامنه ای پس از شهادت سید حسن نصرالله فرمودند: راه و مکتب سید مقاومت ادامه یا ضربات جبهه مقاومت بر پیکر فرسوده و رو به زوال رژیم صهیونیستی است».

ولایتداری سیدحسن نصرالله منحصربه‌فرد بود

وی یکی از ویژگی های منحصر به فرد شهید نصرالله را ولایت مداری عنوان کرد و گفت: ولایتمداری او و جنس باور ایشان به رهبری معظم انقلاب به گونه ای بود که هرچه را که ایشان پیش بینی کردند و راهبرد برای مدیریت جبهه حزب الله قرار می دادند در آن تامل نکرده و فکر نمی کرد و انجام می داد.

وی اضافه کرد: همچنین جنس دعا کردن سیدحسن نصرالله نسبت به دعاهای ما برای رهبر فرزانه خیلی عجیب است، مثلا وی دعایی دارد که در آن عنوان می کند: خدایا بقیه عمر مرا بگیر و به عمر ایشان اضافه کن و دلیل خود را این طور عنوان می کند: چرا که او عمود بلند خیمه جبهه مقاومت اسلامی است، پس این حوادث نمی تواند سد فولادین جبهه مقاومت را در هر کجایی از سرزمین اسلام تضعیف کند.

وی در ادامه گفت: این نکته را نیز عرض کنم حزب الله لبنان اولین ثمره انقلاب اسلامی در بیرون مرزهای جمهوری اسلامی است یعنی یک مجموعه راهبردی برای کشور عزیز ما ترسیم می شود و این نهال نیز به دست حضرت امام(ره) کاشته شده و امروز قدرتمندترین و باسابقه ترین متحد و برادر جمهوری اسلامی در جهان است و همه جا نقش موثر حزب الله لبنان با تاسی از مدیریت، حمایت و هدایت جمهوری اسلامی در سوریه و مواجهه با جریان داعش، عراق، یمن و فلسطین همواره حزب الله لبنان با مدیریت و رهبری داهیانه حضرت امام خامنه ای مدیریت و دنبال شده است و امروز این ثمره موفقیت ها و حضور موثر را مشاهده می کنیم.

شهادت فرماندهان جبهه مقاومت نشانه غیرت دینی و وفاق ملی است

کارشناس مسائل خارجی تصریح کرد: خداوند با این گونه حوادث و اتفاقات یک نوع نشانه هایی را برای ما متذکر می شود. مشاهده کنید شخصیتی همانند مغنیه در سوریه به شهادت می رسد، هنیه در ایران به شهادت می رسد، حاج قاسم سلیمانی در عراق به شهادت می رسد، سید حسن نصرالله در لبنان به شهادت می رسد. اینها نشان دهنده این است که میان همه ما به یک شکلی در مقابل همدیگر به جهت این نشانه ها یک وابستگی، همبستگی، وفاق ملی و غیرت دینی وجود دارد.

توانمندی نظامی حزب الله امتیاز برتری در جنگ های زمینی

وی گفت: سید حسن نصرالله می گفت: اگر خدای ناکرده دشمن ما نقشه شوم علیه حمله به کشور ایران داشته باشند، ما و همه کشورهای اسلامی همقسم خواهیم شد در مقابل جبهه استکبار بایستیم. این قسم را ما نیز در مواجهه با تهدیدات پیش روی جبهه های مقاومت کشور اسلامی داریم.

کد خبر 1783845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha