دانشگاه باید میدان جهاد تبیین باشد/ ذبح عظیم فتح عظیم دارد

با بیان اینکه دانشجو در این برهه از زمان باید در میدان جهاد تبیین پرچم داری کند، گفت: رهبری فرمودند ۲۵سال دیگر اسرائیل نیست که پیروزی های مقاومت را ببیند؛ همچنین  روزگاری امام روح الله فرموده بود نبرد با صدام فتح فلسطین را در بردارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،   حسین یکتا- از رزمندگان دوران دفاع مقدس در اجتماع بزرگ دانشجویان و اساتید دانشگاه های سراسر  استان که با موضوع پایان نامه پرواز و در راستای دومین کنگره ملی ۱۴هزار و ۵۰۰شهید دیارعلویان خط شکن در ورزشگاه سردار شهید قاسم سلیمانی ماهفروجک برگزار شد، با بیان اینکه رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی با تقوا پیشه کردن، پرواز کردند، اطهار کرد: امروز نیز دانشگاهیان افسر جنگ نرم هستند و باید در مسیر شهداباشند.
وی بابیان اینکه رهبری بر شیپور جنگ جهادتبیین نواخته اند، افزود: وسط جنگ شناختی ترکیبی بچه دانشجو کلاه سرش نمی رود، بچه هیاتی و حزب الهی و بچه مشتی پا کار امر خدا محکم پای امر مولا می ایستد.
یکتا با بیان اینکه ۳هزار و ۵۰۰سال برنامه ریزی یهود به مدد امام خمینی رحمت الله علیه با حمایت ملت محکوم به شکست شد، گفت: به فرموده امام روح الله انقلاب اسلامی با تاسی از قیام عاشورا تشکیل شد.
وی با بیان اینکه امام گهواره نشینان دهه ۴۰را سربازان انقلاب می دانستند، ادامه داد: همین جوانان متولد ۴۲ و ۴۳ در شلمچه ها، خرمشهرها و ... با بعثیان مواجه شدند  و اجازه تحدی به دشمنان انقلاب ندادند.
یکتا با بیان اینکه مکتب انقلاب اسلامی مکتب شهادت است، اذعان کرد: در دوران دفاع مقدس از ۱۸کشور دنیا اسیر در اردوگاه های ایران اسلامی حضور داشتند، افزود: جنگ تحمیلی جنگ بین المللی با ایران اسلامی بود.
وی با بیان اینکه فتح المبین به اذن خدا با رمز یافاطمه زهرا سلام الله علیها و توکل به خدا شکل گرفت، خاطرنشان شد: صدام تمام شهرهای استراتژیک را بمباران کرد و شیمیایی زد اما با نثار خون شهدا امروز زائران زیادی به کربلا مشرف می شوند اما صدام بالای دار رفت.
این رزمنده دفاع مقدس با بیان اینکه سیدالشهدا جواب خون شهدا را می دهد، گفت: حشد الشعبی عراق، انصارالله یمن، حزب الله و... به جهاد و حماس در غزه و فلسطین کمک می کنند تا بین شیعه و سنی اختلاف وحود نداشته باشد و اسرائیل از جغرافیای منطقه محو شود.
وی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای مدافع حرم، افزود: سردار شهید قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت نسخه داعشیان را در هم پیچید.
یکتا با اشاره به دلدادگی امت آزادی خواه دنیا به سردار شهید قاسم سلیمانی، گفت: شهادت حاج قاسم چند هزار کیلومتر خاکریز انقلاب اسلامی را جلوتر برده است.
وی ضمن اعلام انزجار از ترور سید حسن نصرالله با بیان اینکه ذبح عظیم فتح عظیم به همراه دارد، ادامه داد: دشمن به استیصال رسیده و درحال دست و پا زدن است.
یکتا بیان کرد: تمام اتفاقات آخرالزمان در حدفاصل شامات، عراق و بیت المقدس و حجاز قرار انجام شود نباید در شایعات و شک و تردید ها و شبهه ها گیر کرد چراکه  انقلاب اسلامی خدایی و مقدمه اتفاقات مهم است.
وی با بیان اینکه هرچه به ظهور امام عصر (عج) در حال نزدیک شدن هستیم عالم درحال توحیدی ترشدن است، افزود: در این برهه بابد گوش به فرمان ولایت فقیه باشیم.
یکتا بابیان اینکه رهبری برای حمایت از حزب الله و مردم مظلوم غزه فرمان جهاد دادند، گفت: نباید بچه هیاتی و امام حسینی سکوت کند بلکه باید هرکسی هرگونه که می تواند نظیر جمع آوری کمک‌های مردمی،   تولید محتوا، سرایش شعر، جهاد تبیین و ... به جبهه مقاومت کمک کند.
وی با بیان اینکه دانشجو در این برهه از زمان باید در میدان جهاد تبیین پرچم داری کند، خاطرنشان شد: رهبری فرمودند ۲۵سال دیگر اسرائیل نیست که پیروزی های مقاومت را ببیند؛ همچنین  روزگاری امام روح الله فرموده بود نبرد با صدام فتح فلسطین را در بردارد.
یکتا خطاب به دانشجویان گفت: بند پوتین ها و چادرها را محکم ببندید و در جبهه جهاد تبیین حضوری فعال داشته باشید.
وی با بیان اینکه رهبری فرمودند دهه هفتاد و هشتادی ها نسلی هستند که انقلاب و نظام را به اوج می رسانند، افزود: امروز باید پای کار دین خدا محکم و استوار بود چرا که وعده خدا حتمی است و خدا از جبهه حق دفاع می کند.

کد خبر 1783885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha