اجرای ویژه برنامه شهادت سید حسن نصرالله در مساجد ایلام

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام گفت: به مناسبت شهادت دبیرکل حزب الله ویژه برنامه‌های متعددی در مساجد استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصر الله، دبیر کل حزب الله لبنان، و شهدای مقاومت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام گفت: به مناسبت شهادت این بزرگواران، ویژه برنامه‌های متعددی در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام برگزار خواهد شد.

وی افزود: برنامه‌های گرامیداشت شامل مجالس روضه‌خوانی، ختم قرآن و صلوات به نیت شهدای مقاومت، محافل قرآنی، توزیع پوسترهای مربوط به مقاومت و ایستگاه‌های نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان با موضوع مقاومت خواهد بود.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام گفت: همچنین حضور فعال و گسترده مدیران و اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی بااهمیت است.

وی ادامه داد: این حضور نشان‌دهنده حمایت از آرمان‌های مقاومت و محکومیت اقدامات جنایتکارانه این رژیم است.

حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره سید حسن نصر الله که فرمودند: سیّد مقاومت، یک شخص نبود، یک راه و یک مکتب بود و این راه همچنان ادامه خواهد یافت.

وی اظهار داشت: فعالان کانون‌های مساجد امروز می‌توانند پرچمداران این مکتب باشند و با فعالیت‌های خود، راه مقاومت را ادامه دهند.

این ویژه برنامه‌ها با هدف تجلیل از شهدای مقاومت و ارتقاء روحیه مقاومت در بین نسل جوان برگزار می‌شود و بر نقش کلیدی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در ترویج این فرهنگ تأکید دارد.

کد خبر 1783889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha