طرح محله محوری مسجد بنیان، طرحی در راستای احیای مساجد است

هادی گفت: طرح محله محوری مسجد بنیان، طرحی ارزشمند در راستای احیای کارکردهای مساجد و کار اثر بخشی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، امیر هادی، فرماندار اراک در آیین افتتاحیه طرح ملی محله محور، مسجد بنیان، ضمن تسلیت شهادت سید مقاوت، ایشان را مرکز ثقل اتحاد و انسجام لبنان و وحدت همه جبهه‌های مقاومت اسلامی دانست و گفت: بعد از جنایت‌هایی که رژیم غاصب صهیونیستی در طی یک سال گذشته در منطقه غزه و لبنان به عمل آورد و با آسیب بسیار جدی که با شهادت سید حسن نصرالله و همه فرماندهان ارشد حزب الله و حماس سرداران شهید پرافتخار جمهوری اسلامی به اسلام زده است، در گوشه و کنار صدای یاس و ناامیدی حتی در میان نیروهایی که معتقد و ملتزم به مقاومت اسلامی بودند  را شاهد هستیم.


وی بیان کرد: شما عزیزان نماینده محله‌های مختلف هستید و می توانید با بهره گیری از تریبون مساجد به تبیین و آگاهی بخشب بپرازید تا همگان بدانند  ما در این جبهه‌ و ایستگاهی که ایستادیم نباید تحت هیچ عنوانی و تحت هیچ شرایطی خود را در مسیر یاس و ناامیدی قرار بدیم.

فرماندار اراک اضافه کرد: در تاریخ انقلاب اسلامی و در تاریخ مبارزات نهضت اسلامی و دوران هشت ساله دفاع مقدس  شخصیت‌های فراوانی به شهادت رسیدند  اما همواره خون این شهیدان عزیز رویش‌های فراوانی رو ایجاد کرد که امروز جبهه مقاومت اسلامی در اقصی نقاط این کشور در اقصی نقاط این جهان رویش داشته است.

هادی ادامه داد: امروز مقاومت اسلامی فلسطین به وسیله رهبران حماس در حال هدایت و رهبری است علی رغم بالغ بر ۴۱ هزار شهیدی که در غزه دادند حزب الله لبنان با مدیریت جدیدش انشالله مسیر سید حسن نصرالله رو ادامه خواهد داد و منشأ تحول و اثر خواهد شد.

فرماندار اراک ادامه داد:  همه ما وظیفه داریم وحدت، انسجام و امیدواری را در سطح جامعه گسترش بدهیم در محله‌های مختلف و در مساجد و در همه حوزه‌هایی که تحت مدیریت ما هستند باید کمک بکنیم که انشالله روحیه امیدواری مردم و حمایت مردم از جریان مقاومت اسلامی رو به گسترش برود.

  وی به فعالیت های فرهنگی شهرداری اشاره کرد و ادامه داد: طرح محله محوری مسجد بنیان، طرحی ارزشمند در راستای احیای مساجد و کار اثر بخشی است.

کد خبر 1783926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha