حمایت خانواده عظیم کانون‌های مساجد از «وعده صادق۲»

خانواده عظیم کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ضمن ابراز انزجار از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، از عملیات دلاورانه نیروهای مقتدر سپاه پاسداران و دیگر نیروهای نظامی انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایات اسرائیل غاصب در ایران، لبنان و غزه حمایت می‌کند.

به گزارش  خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشو، این ستاد با انتشار بیانیه ای ضمن ابراز انزجار از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و در بیعتی دوباره با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب، از عملیات دلاورانه نیروهای مقتدر سپاه پاسداران و دیگر نیروهای نظامی انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایات اسرائیل غاصب تشکر نمود. 

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنتَقِمُونَ

پاسخ مقتدارنه نیروهای مقتدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل جنایتکار  بهانه ای بود تا بار دیگر چهره حقیقی و ددمنشانه رژیم صهیونیستی، آمریکا و هم پیمانانشان که با دستان خود گلوی مردم ستمدیده و بی گناه فلسطین، لبنان، یمن و... را فشرده و ریختن خون انسان های مظلوم در سراسر جهان را روا دانسته، آشکار سازد و حال آنکه امت اسلامی با صبر و تحمل در مقابل جنایات رژیم غاصب و تأسی به سید و سالار شهیدان تا آخرین قطره خون پای اهداف بلندمرتبه دین مبین اسلام ایستاده است.

اکنون پس از یک دوره خویشتن‌داری در برابر نقض حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در ترور مجاهد شهید دکتر اسماعیل هنیه توسط رژیم صهیونسیتی در تهران و تشدید شرارت‌های رژیم با حمایت آمریکا در قتل عام مردم لبنان و غزه و به شهادت رساندن مجاهد کبیر رهبر محور مقاومت و دبیرکل سرافراز حزب الله سید حسن نصرالله و شهادت فرمانده رشید و مستشار عالی سپاه پاسداران در لبنان سرلشکر پاسدار سید عباس نیلفروشان، نیروی هوافضای سپاه پاسداران با پرتاب ده‌ها موشک بالستیک، اهداف مهم نظامی امنیتی را در قلب سرزمین‌های اشغالی مورد هدف قرار داد.

آنچه که آسمان سرزمین‌های اشغالی را در نوردید، پاسخی بود که نشان داد یکی از پرادعاترین قدرت‌های نظامی و سیاسی جهان، در برابر اراده‌ی سپاه و نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران نمی‌تواند کاری را جز انتظار برای به هلاکت رسیدن و در هم کوبیده شدن پایگاه‌های پوشالینش رقم بزند.

بی شک این پیروزی و رعب و وحشتی که بر اردوگاه صهیونیزم مستولی شد (وَ قَذَفَ فی قُلُوبِهِمُ الرُّعْبَ یُخْرِبُونَ بُیُوتَهُمْ بِأَیْدیهِمْ وَ أَیْدِی الْمُؤْمِنینَ) نتیجه و ثمره توسل و تمسک به ساحت قدس ربوبی و تجلی خاص الهی بر سپاه اسلام است که امروز در قامت دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متبلور شده است و جای دارد به پاس این پیروزی بزرگ بر آستان ربوبیش سر تعظیم فرود آورده و با خضوع و خشوع صورت برخاک نهاده سجده شکرش بجا می‌آوریم که «بَلَیٰ إِنْ تَصْبِرُوا وَ تَتَّقُوا وَ یَأْتُوکُمْ مِنْ فَوْرِهِمْ هذا یُمْدِدْکُمْ رَبُّکُمْ بِخَمْسَةِ آلَافٍ مِنَ الْمَلَائِکَةِ مُسَوِّمِینَ».

خانواده عظیم کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ضمن ابراز انزجار از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و در بیعتی دوباره با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب، از عملیات دلاورانه نیروهای مقتدر سپاه پاسداران و دیگر نیروهای نظامی انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایات اسرائیل غاصب در ایران،لبنان و غزه حمایت می نماید.

ان شاءالله به زودی شاهد نابودی اسرائیل جنایتکار از صفحه روزگار و آزادی قدس شریف از چنگال حاکمان دجال صهیونیست باشیم.

کد خبر 1783971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha