آغاز پیش تولید فیلم سینمایی «تاس شیطان» در آران و بیدگل

نویسنده وکارگردان سینما از آغاز پیش تولید محصول جدید سینمایی با نام «تاس شیطان» در برخی از شهرهای کشور از جمله آران و بیدگل خبر داد.

حسین حسن محمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: پیش تولید محصول جدید سینمایی با نام موقت «تاس شیطان» به همت موسسه نگاه افق رسانه در برخی از شهرهای کشور از جمله آران و بیدگل آغاز شده است.

نویسنده وکارگردان فیلم تاس شیطان افزود: با توجه به اینکه این فیلم پُربازیگری است و بیش از ۷۰ بازیگر خواهد داشت، ۱۵ بازیگر از بازیگران مطرح انتخاب شده اند و مابقی از افراد مستعد شهرستان ها انتخاب خواهند شد.

حسن محمدی با اشاره به اینکه فیلم تاس شیطان پلیسی معمایی در ژانر اجتماعی ساخته می شود، گفت: این فیلم داستان سه جوان است که به اتفاق یکدیگر برای جستجوی گنج با دستگاه گنج یاب به بلندی کوهی می روند که در این بین، پلیس برای دستگیری آن ها اقدام می کند. آن سه جوان می گریزند و به خانه می روند، ناگهان متوجه مقادیر زیادی طلا در خانه همسایه می شوند وراهی به سوی سرقت از این طریق برای آن ها باز می‌شود.

نویسنده وکارگردان فیلم تاس شیطان ادامه داد: پس از چندین سرقت از خانه های مختلف و در سرقت آخر که خانه متعلق به یک قاچاقچی مواد مخدر است به جای طلا و پول مواد را به سرقت می برند. صاحب خانه از آن ها می خواهد که مواد را عودت دهند. دراین بین دخترعموی صاحب خانه متوجه قتل پدرش توسط پسر عموی خود می شود.

حسن محمدی ادامه داد: هدف و تفکر تیم فیلمساز این است که در کنار برخی از بازیگران سینمای ایران چهره های جدید با فراخوان هایی در سراسر کشور با حمایت مردمی و دست اندرکاران هر استان و شهرستان در طول یک ماه برگزار می شود، تا بتوانیم چهره های جدیدی با نقش آفرینی های متفاوت به صنعت فیلم سازی با بازار هدف مشخص معرفی کنیم.

وی افزود: گروه کارگردانی این فیلم با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه علمی کاربردی از علاقه مندان به هنر بازیگری در محل دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل تست می گیرند و افرادی که استعداد بازیگری داشته باشند را انتخاب خواهد کرد تا در این فیلم جلو دوربین بروند.

نویسنده وکارگردان فیلم تاس شیطان افزود: تست بازیگری این فیلم امروز چهارشنبه ۱۱ مهر از ساعت ۱۴ تا ۱۸ در دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل واقع در خیابان حضرت اباالفضل(ع) برگزار می شود و علاقه مندان می توانند در این بازه برای تست، به محل اعلام شده مراجعه کنند.

کد خبر 1783982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha