تدوین کتاب شهدای روحانی البرز با بهره مندی از ظرفیت کانون های مساجد

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت توجه بخشی به ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: کتاب شهدای روحانی استان البرز با بهره مندی از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد نگارش می شود.

حجت الاسلام کاظم شکری در خصوص نشست اخیر با کارشناسان بنیاد شهید استان البرز به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: متناسب با برپایی گنگره شهداء استان البرز و اهمیت توجه به شهداء یکی از اقدام ها و برنامه های صورت گرفته توجه به شهدای روحانی است. 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با اشاره به اهمیت توجه بخشی به ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: کتاب شهدای روحانی استان البرز با بهره مندی از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد نگارش می شود.

به گفته وی، نشست هم اندیشی و هم افزایی در خصوص شهداء با حضور کارشناسان اداره کل بنیاد شهید، ریاست حوزه های علمیه استان و رئیس شورای هماهنگی ائمه جمعه استان به منظور بسط و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت با رویکرد مسجدمحوری همراه بود. 

تدوین کتاب شهدای روحانی البرز با بهره مندی از ظرفیت کانون های مساجد

وی با بیان این مهم که شهید حجت الاسلام علی تمامزاده از مدیران کانون های مساجد و از شهداء مدافع حرم استان البرز است تصریح کرد: ماندگاری یاد و خاطره شهداء و ایثارگری آنان در قالب ثبت کتاب، تولیدات فرهنگی و هنری است به همین منظور ضروری است نسبت به یاد و خاطره آنان و شجاعت و ایستادگی آنها در عرصه های مختلف تلاش شود. 

تدوین کتاب شهدای روحانی البرز با بهره مندی از ظرفیت کانون های مساجد

وی توضیح داد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در قالب طرح های مختلف اعم از طرح آبروی محله، تکریم و تعزیت خانواده شهداء و ایثارگان، همچنین همایش ها و سخنرانی های تبیینی همواره از برنامه های کانون های مساجد استان البرز است. 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: بسترسازی فرهنگی و تبیینی در قالب جهاد تبیین یکی از سرفصل های موثر در خصوص ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت است. 

کد خبر 1784083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha