جلسه آینده مجلس ۲۲ مهر ماه برگزار می‌شود

جلسه آینده صحن علنی مجلس روز یکشنبه 22 مهر ماه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، جلسه آینده مجلس، روز یکشنبه ۲۲ مهرماه و از ساعت ۷ و ۴۵ دقیقه برگزار خواهد شد.
 نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز در حین نطق رئیس مجلس در مورد عملیات شب گذشته سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی شعار «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا» ، «سپاه انقلابی تشکر، تشکر» سر دادند.
همچنین جمعی از دانشجویان دانشگاه فرماندهی انتظامی و نیروهای یگان ویژه فراجا که به عنوان مهمانان جلسه علنی امروز مجلس در صحن حضور داشتند، پس از قرائت نام و تشکر از حضورشان توسط هیات رئیسه مجلس شعار «مرگ بر آمریکا» و شعار «نصر من الله و فتح قریب» سر دادند.
یادآور می شود، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سه شنبه شب ۱۰ مهر ۱۴۰۳ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌ در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی هدف قرار داده است.
در اطلاعیه سپاه آمده بود: «علی رغم اینکه این منطقه با پیشرفترین و پرحجم ترین سامانه های پدافندی محافظت می شد ۹۰ درصد شلیک ها با موفقیت به اهداف اصابت کرده و رژیم صهیونیستی از تسلط اطلاعاتی وعملیاتی جمهوری اسلامی به وحشت افتاده است.

این عملیات در چهارچوب حق دفاع مشروع و براساس قوانین بین المللی انجام گرفته وهرگونه حماقت دشمن به صورت ویرانگر وپشیمان کننده پاسخ داده خواهد شد.»

کد خبر 1784089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha