فعالیت بانوان مبلغ در مساجد، مصداق جهاد تبیین/ نیازمند شبکه‌سازی مسجدی هستیم

رییس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور گفت: فعالیت بانوان مبلغه با محوریت مساجد و محلات از مصادیق بارز جهاد تبیین است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، حجت الاسلام و المسلمین کمال الدین خداداده، امروز در همایش افتتاحیه مدرسه مبلغات محافل خانگی که در مجتمع یاوران مهدی(عج) قم در حال برگزاری است، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز مقاومت اسلامی به خصوص شهید سید حسن نصرالله گفت: شهادت سید مقاومت، مزد مجاهدت های بزرگ این مرد عزیز و بزرگ بود و شهادت ایشان برای دوستدارانش سخت و سنگین بود اما به برکت همین شهادت ها، زمینه نابودی کامل رژیم غاصب صهیونیستی فراهم می شود.


رییس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور افزود: شهید نصرالله خودش را وقف امام و انقلاب و رهبری و خط مقاومت اسلامی کرد و بی شک راه نورانی این شهید والامقام با قوت ادامه خواهد یافت.


وی همچنین گفت: بعد از عملیات اخیر شاهد خفت و خواری دشمن صهیونیست بودیم و گرچه ما شهدای عزیزی تقدیم کردیم اما امروز دشمن به یک خواری و زبونی اُفتاده و لذا همه توانش را در راستای ترور فرماندهان و شخصیت های تأثیرگذار جبهه مقاومت اسلامی قرار داده است.


خداداده خاطرنشان کرد: موشک باران سرزمین های اشغالی حقیقتاً در نوع خود بی نظیر بود و در طول تاریخ همچنین حمله‌ای با این وسعت علیه مستکبران و ظالمان رخ نداده بود.


رییس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور بیان داشت: هر کس در هر زمینه و جایگاهی است باید برای اتفاقات بعدی خود را آماده کند و زمینه خفت و خواری مضاعف دشمن را مهیا نماید و طبعاً وظیفه مساجد و فعالان این عرصه بسیار مهم تر از جاهای دیگر است.


وی با بیان این که خرج سوخت موشک های کشور، آمادگی و همراهی آحاد مردم با نقش آفرینی شما خواهران عزیز در سطح مساجد و محلات است، گفت: فرزندان مسجدی که با مسجد و با فرهنگ مسجدی بزرگ شده اند یار و یاور رزمندگان و فرماندهان هستند و در شرایط جنگی نمی گذارند که دشمن به اهداف شوم خود دست یابد.

رییس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور اضافه کرد: مجاهدت تبیین شما در این مقطع حساس بسیار حائز اهمیت است و انشاالله همه در این عرصه موفق و سربلند باشیم.

خداداده همچنین با اشاره به این که احیای امر دین و تبلیغ آموزه های دینی از جمله اهداف این رویداد با محوریت مسجد و تربیت مسجدی است، ابراز داشت:ما باید بتوانیم در رابطه با جامعه هدف خود به خصوص در محلات و مساجد اهداف نظام تربیتی در جامعه اسلامی را دنبال کنیم.

وی تأکید کرد: ما صرفاً به دنبال دانش افزایی در این دوره ها نیستم بلکه توجه به بحث انسجام بخشی و بهره گیری از ظرفیت های شبکه سازی با محوریت مساجد و محلات و محافل خانگی مورد توجه است.

رییس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور افزود: البته برای تقویت و توسعه این شبکه در راستای تبلیغ و جهاد تبیین به شدت نیازمند همکاری و هم افزایی دیگر نهادها و دستگاه ها هستیم.

خداداده همچنین با اشاره به اهمیت مساله شناسی در روزگار کنونی در عرصه فعالیت های فرهنگی و تبلیغی بیان داشت: همه این عرصه ها اگر حول محور مسجد کار خود را انجام داده و هم افزایی لازم را داشته باشند، قطعاً دستاوردها و برکات بسیاری حاصل خواهد شد و در آینده شاهد یکی از بزرگترین شبکه های تبلیغی کشور با محوریت مساجد و محافل خانگی خواهیم بود.

وی در خاتمه ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران برگزاری این دوره گفت: مجموعه کانون های فرهنگی و هنری مساجد در بخش خواهران یک ظرفیت بسیار خوبی است که در تعامل با دیگر مجموعه ها می تواند بسیار مؤثر و مفید در ساحت فرهنگی و تبلیغی کشور عمل کند.

کد خبر 1784143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha