شهادت سیدحسن نصرالله آغاز نصرت های جدید الهی

حجت الاسلام مختاری گفت: سیدحسن نصرالله ۳۲ سال است که در حزب الله نیرو تربیت کرده است و این درختی با ریشه و تنومند است و قطعا از بین نمی رود.

حجت الاسلام محمد مختاری-امام جمعه موقت بیرجند-در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: سیدحسن نصرالله یک شخصیت ممتاز و محبوب و بی نظیر و ولایی بود و ایشان یک عالم دینی و مجاهد بودند. 

وی در ادامه عنوان کرد: سیدحسن نصرالله خود را مطیع و فدایی مقام معظم رهبری می دانست و در بین شخصیت های غیرایرانی کمتر چنین شخصیتی داریم. 

حجت الاسلام مختاری با بیان اینکه سیدحسن نصرالله دارای یک شخصیت ضدصهیونسیت بود، گفت: سیدحسن نصرالله نسبت به مظلومین فلسطین واقعا دغدغه مند بود و مجاهدت، شجاعت، قاطعیت و ولایتمداری از ویژگی های سیدحسن نصرالله می توان نام برد. 

امام جمعه موقت بیرجند با تاکید بر اینکه سیدحسن نصرالله توانست به حزب الله اعتبار و جایگاه دهد و یک نوع وفاق در لبنان ایجاد، ادامه داد: این مجاهد شهید موفق شد حزب الله را سازماندهی کند و شخصیتی دلنشینی بود که همه لبنانی ها عاشقش بودند. 

وی با اشاره به اینکه طی یکسال گذشته همه دنیا اعتراض خود به جنایات اسرائیل را نشان دادند، افزود: با شهادت سیدحسن نصرالله امیدواریم به برخی از کشورهای اسلامی و اروپایی تلنگری زده شود تا جلوی این جنایتکار را بگیرند. 

حجت الاسلام مختاری در ادامه اظهار داشت: یقینا شهادت سیدحسن نصرالله برای جبهه مقاومت برکات بسیاری خواهد داشت و سبب رسوایی رژیم صهیونیستی و منفور شدن بیش از پیش آن خواهد شد. 

امام جمعه موقت بیرجند در خصوص پاسخ و واکنش قاطع ایران گفت: این موضوع اقتدار ایران را به دنبال داشته و جزو مطالبات مردمی بوده است و این حمله موشکی یک حق مشروع به گستاخی های رژیم صهیونیستی بود. 

وی افزود: اگر تعلل در این زمینه صورت می گرفت رژیم صهیونیستی جسورتر می شد و بسیار خطرناک بود و نیروهای مسلح در نتیجه مطالبات مردم در زمینه بحث انتقام و وعده صادق ۲ و قوی تر از وعده صادق یک وارد عمل شدند. 

حجت الاسلام مختاری با تاکید بر اینکه حزب الله قوی تر و درخشنده تر و باانگیزه تر از گذشته به راه خود ادامه خواهد داد، گفت: سیدحسن نصرالله ۳۲ سال است که در حزب الله نیرو تربیت کرده است و این درختی با ریشه و تنومند است که قطعا از بین نخواهد رفت.

کد خبر 1784173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha