بیانیه راهپیمایی میلیونی یمن: فروپاشی اشغالگران نزدیکی است

میلیون‌ها یمنی در راهپیمایی امروز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: زوال اشغالگران صهیونیستی نزدیک و به اذن خدا حتمی است و ما در کنار ملت فلسطین و مقاومت قهرمان می ایستیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المیادین، راهپیمایی میلیونی امروز جمعه در یمن با عنوان «وفا به شهدای فلسطینی ... با غزه و لبنان، یک نبرد تا پیروزی» در همبستگی با ملت فلسطین و لبنان در میدان السبعین در صنعا پایتخت یمن و بیش از ۳۰۰ میدان در شهرهای ۱۴ استان برگزار شد.

در بیانیه راهپیمایی میلیونی آمده است: ما به شهید سید حسن نصرالله می گوییم، همانطور که همیشه به ما وعده پیروزی می دادید، ما دوباره به شما وعده پیروزی می دهیم.

در این بیانیه آمده است: زوال و فروپاشی اشغالگران نزدیکی است و به اذن خدا حتمی است.

در این بیانیه آمده است: ما به ملت فلسطین و مقاومت قهرمان می‌گوییم که ما هرچقدر جنگ به طول بینجامد، با شما و در کنار شما هستیم.

در ادامه این بیانیه تاکید می شود که ما به اشغالگران می گوییم که کابوس شهید سید حسن نصر الله تا زوال تان شما را تعقیب خواهد کرد. بین ما و شما روزها و میدان است.

این بیانیه اعلام می دارد که ما عملیات «وعده صادق۲» را که ایران اجرا کرد و کل جغرافیای فلسطین اشغالی را تحت تاثیر قرار داد، تبریک می گوییم.

کد خبر 1784302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha