«فلسطین، طوفان الاقصی، مقاومت» بخش ویژه ششمین جشنواره ابوذر مازندران

حق شناس از پایان داوری ۶۱۰اثر رسیده به دبیرخانه پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر مازندران خبر داد و گفت: دبیرخانه ششمین دوره این جشنواره با بخش ویژه «فلسطین، طوفان الاقصی، مقاومت» نیز از همین اینک آغاز بکار کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، عبدالمهدی حق شناس- رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه کربلا در آئین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر و یادواره شهدای رسانه دیار علویان خط شکن که در سالن الغدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و نام ۲۸شهید رسانه استان با بیان اینکه در جشنواره ابوذر به دنبال تحقق مطالبه گری با هدف رفع مشکلات مردم هستیم، اظهار کرد: ۷۸۰ اثر نوشتاری و چندرسانه‌ای به دبیرخانه پنجمین جشنواره ابوذر مازندران رسید و پس از پالایش آثار ۶۱۰ اثر در اختیار داوران جشنواره قرار داده شد.

وی با بیان اینکه ۱۱۷ اثر در بخش گزارش، ۹۰ اثر در بخش تیتر، ۷۱ اثر در بخش یادداشت و سرمقاله، ۱۰۴ اثر در بخش عکس، ۶۹ اثر در بخش کلیپ و گزارش ویدئویی، ۲۴ اثر در بخش مستند، ۲۱ اثر در بخش‌های پادکست و اینفوگرافی و ۶۶ اثر هم در بخش ویژه جشنواره که درباره فلسطین بود به دبیرخانه فرستاده شدند، افزود: از ۶۶ اثری که در بخش ویژه جشنواره با موضوع فلسطین به دبیرخانه فرستاده شد ۲۸ اثر نوشتاری و ۳۸ اثر چندرسانه‌ای بود که از این بین سه اثر با نظر هیئت داوران حائز رتبه‌های برتر شدند.

حق شناس اضافه کرد: هیئت داوران در بخش‌های اینفوگرافی و پادکست هیچ اثری را شایسته کسب عنوان تشخیص نداد و در مجموع ۳۷ اثر از فعالان رسانه‌ای شهرستان‌های مختلف در ۹ بخش شایسته تقدیر و حائز رتبه شدند.

وی با بیان اینکه برای سومین سال متوالی کتاب جشنواره رسانه‌ای ابوذر تدوین و رونمایی خواهد شد، یادآورشد: همچنین از امروز فراخوان ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر مازندران در ۱۰ قالب گزارش، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، عکس، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، کلیپ و گزارش ویدیویی، مستند و پادکست منتشر می شود.

حق شناس ضمن اعلام انزجار از جنایات صهیونیست ها در غزه، فلسطین و لبنان  و گرامیداشت یاد و نام شهیدان اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سردار عباس نیلفروشان، بیان کرد: بخش ویژه این دوره از جشنواره مزین به نام «فلسطین، طوفان الاقصی، مقاومت» بوده و برگزیدگان این بخش هم در آیین اختتامیه تقدیر خواهند شد.

وی در خاتمه به اقبال اصحاب رسانه به جام رسانه‌ای امید که با همراهی اهالی رسانه و تعدادی از دستگاه‌های استان در قالب تور بازدید از شهرک صنعتی ساری برگزار شد اشاره کرد و گفت: در این بازدید یک روزه ۲۸۰ خبر با بیش از ۲ هزار گردش خبری در فضای رسانه‌ای تولید و منتشر شده است.

کد خبر 1784345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha