الخزعلی: بهای خون شهید نصرالله، محو اسرائیل از وجود خواهد بود

دبیر کل جبهه عصائب الحق عراق در گفت و گو با المیادین تاکید کرد که خون شهید حسن نصرالله بیهوده هدر نخواهد رفت و بهای خون او، محو اسرائیل خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المیادین، شیخ قیس الخزعلی دبیرکل جبهه مقاومت اسلامی عراق «عصائب اهل الحق» در سخنانی اختصاصی به المیادین گفت: همه مبارزان مقاومت در جهان تا تحقق پیروزی بزرگ در یک جبهه ایستاده‌اند.

وی گفت: یقین دارم که خون شهید سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله، بیهوده هدر نخواهد بود و یک پیروزی بزرگ به ارمغان خواهد آورد.

الخزعلی روز جمعه در حاشیه شرکت در مراسم یادبود شهید سید نصرالله در تهران در بیانات ویژه خود به المیادین گفت: ما و همه رزمندگان مقاومت در جهان و در عراق  در کنار مردم لبنان تا رسیدن به پیروزی بزرگ در یک جبهه هستیم.

وی همچنین گفت: به باور من، خون شهید بزرگوار قاسم سلیمانی بها داشته است و در حال دستیابی به آن و از بین رفتن حضور آمریکا در عراق و کل منطقه هستیم و بهای خون شهید سید نصرالله محو اسرائیل خواهد بود.

نیروهای مقاومت اسلامی در عراق در حمایت از مردم فلسطین در غزه و مقاومت آنها با موشک و پهپاد به طور مستمر و روزافزون به اهداف متعلق به رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی و جولان اشغالی سوریه حمله می‌کنند.

رژیم اشغالگر اسرائیل شامگاه جمعه به کشته شدن دو سرباز در صفوف ارتش خود و مجروح شدن ۲۴ تن دیگر در نتیجه هدف قرار دادن پهپاد پرتاب شده از عراق که به پایگاه نظامی اسرائیل در جولان اشغالی سوریه اصابت کرد، اعتراف کرد.

کد خبر 1784351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha