تمجید حماس از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران

یکی از رهبران جنبش حماس، بیانات رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران به زبان عربی در نماز جمعه را تمجید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از حریه نیوز، «محمود مرداوی» یکی از رهبران  جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس)، بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران  که بر حمایت قاطع ایران در قبال مردم فلسطین و لبنان پروژه مقاومت در مقابل اشغالگران تاکید کرد، قدردانی کرد.

وی تصریح کرد: این بیانات موردستایش، تلاش‌های بزرگ و اقدامات قهرمانانه ایران در حمایت از آرمان فلسطین را پشتیبانی می کند که آخرین آن حمله موشکی بزرگ بود به عمق رژیم اشغالگر صهیوینستی است.

مرداوی بر اهمیت این مواضع حمایتی و ابعاد سیاسی و میدانی که از پایداری ملت فلسطین و لبنان در مقابل حملات رژیم صهیونیستی به ویژه با توجه به فشارهای بین المللی و جانبداری نیروهای شیطانی بزرگ از اشغالگری و چشم پوشی از کشتارها و جنایاتش در منطقه حمایت می‌کند، تاکید کرد.

این عضو ارشد حماس خاطرنشان کرد: حملات ایران به کشور رژیم اشغالگر صهیونیستی، گامی مهم و محوری در سایه تشدید حملات و جنگ نسل کشی است، زیرا غرور نتانیاهو را که فکر می‌کرد قادر به بازدارندگی نیروهای مقاومت با ترور رهبرانش در فلسطین و لبنان است، از بین برد.

رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران بخشی از خطبه نماز جمعه تهران را که به مناسبت یادبود شهید سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان و در آستانه اولین سالروز عملیات طوفان الاقصی برگزار شد، به زبان عربی در خطاب به امت عربی و اسلامی ایراد کرد.

کد خبر 1784357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha