کلاس های پاییزی  کانون محمدرسول الله (ص) سمنان برگزار می شود

صفا ازبرگزاری کلاس های تابستانی کانون محمد رسول الله (ص) مسجد الزهراء(س) سمنان خبرداد.

محمدمهدی صفا در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری شبستان در سمنان؛ با اشاره به اینکه سعی شده با برنامه ریزی دقیق و به موقع و برنامه‌های مفید و آموزنده در خصوص جذب نیروهای نوجوانان و جوانان اقدام شود گفت: جذب حداکثری کودکان و نوجوانان به فضای معنوی مساجد مهمترین اهداف برگزاری برنامه های کانون محمد رسول الله (ص) مسجد الزهراء(س) سمنان است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری محمد رسول الله (ص) با بیان اینکه کلاس ها کلاس های علمی، هنری، قرآنی و ورزشی در پاییز امسال در بخش خواهران وبرادران برگزار می شود افزود: مهلت ثبت نام برای شرکت در کلاس ها تا ۱۹ مهرماه است.

وی با اشاره به اینکه کلاس ها برای رده سنی هفت سال به بالا می باشد اظهارداشت: در پایان دوره به شرکت کنندگان گواهینامه موفقیت در دوره داده می شود اظهارداشت: برنامه های پاییزی کانون محمدرسول الله (ص) سمنان همراه با برنامه های متنوع، مسابقات، اردو، بازی‌های محلی و فکری، کوهنوردی، جام مجازی فوتبال برگزار خواهد شد.

صفا با بیان اینکه علاقمندان می توانند با وارد شدن به لینک  https://digiform.ir/w۱۱۷۷f۷۵۷ ثبت نام آنلاین کنند اضافه کرد:  شماره های ۰۹۱۹۹۹۸۲۹۳۲ و۰۹۰۵۷۶۶۸۲۷۴  در ایتا آماده پاسخگویی به سوالات می باشد.

وی با تأکید برآموزش ها و برنامه های طراحی شده در مساجد موجب ایجاد پیوند و ارتباط بین نوجوانان و جوانان و مسجد می شود ادامه داد: ایجاد فضای مناسب برای نزدیک شدن و انس گرفتن جوانان و نوجوانان با رشته‌های فرهنگی و هنری یکی از مهمترین اهداف پیش‌بینی شده در برنامه ها است.

کلاس های پاییزی  کانون محمدرسول الله (ص) سمنان برگزار می شود

کد خبر 1784490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha