بودجه فرهنگی پاسخگوی جبهه مقابله با جنگ نرم نیست

معصومی گرجی با بیان اینکه بودجه فرهنگی پاسخگوی جبهه مقابله با جنگ نرم نیست، گفت: هم افزایی نهادهای فرهنگی با هدف کسب توفیق در حوزه فرهنگ و هنر با محوریت نماینده ولی فقیه درمازندران یک ضرورت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،   مهدی معصومی گرجی- رئیس حوزه هنری مازندران در دیدار با آیت الله محمدباقر محمدی لائینی- نماینده ولی فقیه درمازندران ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای والامقام این خطه از شمال کشور و شهدای مقاومت به ویژه سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان مالک اشتر جبهه مقاومت اظهار کرد: قدردان همراهی نماینده ولی فقیه درمازندران با حوزه هنری استان در راستای تحقق ماموریت های این نهاد که زیر نظر رهبری فعالیت دارد، هستیم.
وی، تربیت هرمند متعهد را از جمله ماموریت های حوزه هنری اعلم کرد و افزود: شناسایی هنرمندان با هدف آموزش این قشر برای خلق آثار فاخر در راستای معرفی هنر متعهد انقلابی در دستور کار قرار دارد.

معصومی افزود: تولید آثار فاخر در بخش های هنری مختلف از جمله فیلم، کلیپ، موشن، تألیف کتاب و ... نیز مورد توجه این سازمان است.
وی با بیان اینکه تعالی روح انسان مهمترین هدف هنر است، گفت: منویات رهبری نیز با زبان هنر به سمع و نظر مخاطب خواهد رسید.
معصومی به مشکلات فرهنگی جامعه اشاره کرد  و ادامه داد: باتوجه به هجمه های فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی باید با استفاده از ظرفیت هنر اندیشه های رهبری در حوزه فرهنگ تبیین شود.
وی به دغدغه مندی هنرمندان متعهد استان برای خلق آثار هنری برای کاهش معضلات فرهنگی اشاره کرد و خواستار حمایت بودجه ای از هنرمندان شد.
معصومی با بیان اینکه بودجه فرهنگی قطره چکانی است و این میزان بودجه جوابگوی کار فرهنگی هنری نیست، بیان کرد: باید هنر به بطن جامعه برود اما بدون بودجه نمی توان در این مسیر موفق بود.
وی برلزوم هم افزایی نهادهای فرهنگی برای کسب توفیق در حوزه فرهنگ تاکید کرد و خواستار تحقق این مهم با محوریت نماینده ولی فقیه در مازندران شد.
معصومی از برگزاری سمینار مدیران حوزه های هنری و تبلیغات اسلامی استان ها با حضور رئیس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در مجتمع بهزیستی مازندران خبر داد و گفت: این سمینار با هدف هم افزایی این دو نهاد فرهنگی برای کاهش آسیب های فرهنگی در استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان انقلاب برای ضربه زدن به هویت ایرانی اسلامی، گفت: باید برای حفظ هویت جامعه و انتقال این ارزش ها به آینده سازان نظام بودجه های فرهنگی به حوزه هنری تزریق شود.  

کد خبر 1784493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha