«دختران مقاومت» در حمایت از سپاه و حزب‌الله تجمع می‌کنند

جنگروی با اشاره به برگزاری تجمع مردمی زنان و دختران انقلاب در روز سه شنبه در میدان فلسطین، گفت: زنان و دختران ما در این تجمع حمایت خود را از جبهه مقاومت نشان می‌دهند.

به گزارش خبرنگار زنان و خانواده خبرگزاری شبستان، نشست خبری تشریح برنامه‌های تجمع «دختران مقاومت» امروز (یکشنبه، ۱۵ مهرماه) به میزبانی خبرگزاری فارس برگزار شد.

بنابر این گزارش، سردار حمیدی‌نیا، جانشین مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر در این نشست گفت: با همراهی دختران انقلاب روز سه‌شنبه در میدان فلسطین با مشارکت اقشار و خانواده شهدا تجمع مردمی برگزار می شود در این مراسم خواهر سیدعباس موسوی، دبیر اسبق حزب الله لبنان و یکی از فرماندهان موشکی سخنرانی کرده و حاج صادق آهنگران مداحی می کند.

وی گفت: این تجمع با هدف محکومیت اسرائیل کودک‌کش و تروریست و بزرگداشت سیدحسن‌نصرالله برگزار می شود؛ بیانیه این تجمع توسط دختر شهید والامقام حسن طهرانی‌مقدم، پدر موشکی ایران قرائت می شود.

در ادامه این نشست سردار رستگارپناه، مشاور فرمانده کل سپاه اظهار کرد: پیشگامی و نقش‌آفرینی زنان در انقلاب برکات بسیار داشته است؛ حوادث امروز موجب شده تا جو منطقه به سرعت تغییر   کند و هر روز انقلاب با شرایط جدیدی مواجه است.

وی طوفان الاقصی را حق مسلم فلسطینیان دانست و گفت: پای آمریکا برای پایداری رژیم صهیونیستی به صحنه باز شده است و بالغ بر ۱۰۰ میلیارد دلار هزینه کردند تا از فروپاشی اسرائیل جلوگیری کنند و اسرائیل به دنبال کوچ دادن جمعیت غزه و فرار دادن آنها به کشورهای مجاور است.

«دختران مقاومت» در حمایت از سپاه و حزب‌الله تجمع می‌کنند

وی با اشاره به سالروز عملیات طوفان الاقصی خاطرنشان کرد: قبل از طوفان الاقصی اسراییل جلسه ای در مصر تشکیل داد در این جلسه که آمریکا و اردن  هم حضور داشتند نقش شوم آنها مبنی بر کوچ دادن جمعیت غزه برملا و عملیات طوفان الاقصی برپا شد. اسرائیل در طی این سالها با تمام پشتیبانی های آمریکا به یک درصد از اهداف خود نرسیده است. آنها تصور می کنند با بمب می توانند آنها را از خانه خود بیرون کنند اما ساختار و تشکیلات مبارزان فلسطینی هیچ تزلزلی پیدا نکرد این ساختار که با اندیشه های بلند رهبری و سردار سلیمانی ایجاد شد و تزلزل نمی یابد هرچند هنیه عزیز و سیدحسن‌نصرالله را به شهادت رساندند،  اما با شهادت هنیه، حماس استحکام بیشتری یافت.

سردار رستگارپناه ادامه داد: در شهادت سیدحسن‌نصرالله،  حجم بمبی که ریخته شده در تاریج سابقه ندارد بیش از ۸۰ تُن بمب را در یک جغرافیای کوچک ریختند تا مطمئن باشند که ساختار مقاومت را از بین برده اند. در این واقعه سردار نیلفروشان  که از نوابغ نادر سپاه بود و روند فعالیت های سردار سلیمانی را تثبیت کرد به شهادت رسید.

وی گفت: روند حزب الله فروپاشیدنی نیست و استحکام درونی آن چندین لایه طراحی شده است و شهید سیدحسن‌نصرالله به وعده خدا ایمان واقعی داشت.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در منطقه با حضور سردار سلیمانی تثبیت شد با اشاره به اقامه نماز جمعه توسط رهبر انقلاب و حضور میلیونی مردم، اظهار کرد: در روز جمعه مردم عظمت آفریدند و اگر فراخون داده شود ۱۰۰ هزار یگان برای فروپاشی اسرائیل گسیل می شود و امروز شاهدیم بیش از ۲۰۰ کشور علیه جنایات صهیونیستی و حاکمان ظالم شان اعتراض کرده‌اند.

سردار رستگار پناه افزود: برای زنده نگه داشتن این مسیر تجمع روز سه‌شنبه جلوه ای پویا و سرافراز از حضور زنان را نشان می‌دهد که آماده مقابله با ستم و طاغوت زمان هستند.

سردار یوسف فروتن، معاون مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر نیز در ادامه این نشست افزود: نظام منحوس اسرائیل با لاوی صهیونیستی ۸۰ سال تلاش کرد تا دولت یهود را تشکیل دهد و با خرج کردن میلیارد ها دلار و کشتار هزاران انسان ملتی پوشالی و قلابی تشکیل داد، اما امروز با هوشیاری ملت منطقه مواجه شدند. آگاهی‌ای که امروز در میان ملت های جهان آغاز شده تا کنون سابقه نداشته است.

وی روشنگری در منطقه و جهان را از اهداف این تجمع عنوان کرد و افزود: بزرگداشت شهید سیدحسن‌نصرالله و شهدای دیگر و اجرای دستورات و منویات رهبر انقلاب در جهاد تبیین از دیگر اهداف این تجمع است.

سردار فروتن تأکید کرد: خون شهدا و شهادت یک استراتژی است البته فقدان آنها غصه دارد اما شهادت بهترین روش است و امام حسین (ع) با این روش حرف خود را به دنیا رساندند و اگر از این شیوه بخوبی استفاده کنیم پیام خود را به تمام جهانیان می رسانیم.

«دختران مقاومت» در حمایت از سپاه و حزب‌الله تجمع می‌کنند

در ادامه بهاره جنگروی، مسئول مجموعه مردمی دختران انقلاب  گفت: امروز کسانی که خودشان غاصب هستند در سازمان ملل سخنرانی می کنند و می گویند ما در کنار زنان ایران هستیم؛ شما زنان خود را به سربازی می برید و زنان شما برای فرار از سختی سرباز به روانی بودن تمارض می کنند شما به فکر رفاه زنان خود باشید.

وی ادامه داد: همان زنان و دخترانی که حجاب خوبی نداشتند وقتی دیدند شهید سیدحسن‌نصرالله به دست نتانیاهو کشته شد با چفیه بر سر عزاداری و اعتراض کردند. امروز زنان ما اعلام می کنند همانند ام‌وهب سر فرزندان خود را تقدیم اسلام خواهند کرد. ما می‌خواهیم در تجمع دختران مقاومت نشان دهیم که حامی انتقام سبزپوشان سپاه هستیم.

کد خبر 1784538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha