حماس، بمباران مسجد محل اسکان آوارگان در دیرالبلح را محکوم کرد

جنبش حماس، بمباران مسجد محل اسکان آوارگان در دیرالبلح توسط اشغالگران صهیونیستی را جنایات جنگی صهیونیست ها با پوشش و حمایت مستقیم آمریکا دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از موقع حماس، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)  تاکید کرد: قتل عام شنیع سحرگاه امروز توسط نیروهای اشغالگر صهیونیستی علیه مردم پناهنده ما در مسجدی در نزدیکی بیمارستان شهدای الاقصی در دیرالبلح در مرکز نوار غزه که منجر به شهادت و زخمی شدن ده‌ها نفر شد، بیانگر واقعیت این رژیم تروریستی جنایتکار و رهبران نازی قاتل آن است.

جنبش حماس امروز یکشنبه در بیانیه ای اعلام کرد: ادامه جنایات اشغالگران صهیونیست در ارتکاب جنایات بیشتر در جنوب نوار غزه و حمله جنون آمیز و خشونت آمیز دشمن علیه مردم ما در شمال غزه و بمباران خانه‌ها و تخریب آنها، ادامه جنگ نسل کشی است که مردم ما یک سال است با پوشش و حمایت مستقیم دولت صهیونیستی-آمریکایی در معرض آن قرار گرفته اند.

حماس اعلام کرد: در برابر این جنایات نازی-صهیونیسم علیه مردم ما در نوار غزه و ارتکاب هولناک ترین جنایات علیه شهروندان بی گناه در کرانه باختری و بیت المقدس ما از ملت‌های عربی و اسلامی و آزادگان جهان می‌خواهیم که به حرکت و حضور در راهپیمایی‌های خشمگین برای فشار بر رژیم صهیونیستی ادامه دهند و خواستار پایان دادن به نسل‌کشی شوند و اقدامات رهبران رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.

کد خبر 1784540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha