تدارک کانون های مساجد گلستان برای ۱۹ مهر

حجت الاسلام حسینی از دیدار مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان با نماینده ولی فقیه در استان به مناسبت ۱۹ مهر خبر داد.

حجت الاسلام سیدمحمد حسینی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: مقام معظم رهبری در ۱۹ مهر سال ۱۳۹۱ در سفر به استان خراسان شمالی یک نکته ای را در مورد کانون های فرهنگی هنری مساجد فرمودند و دستوراتی را برای تقویت کانون های فرهنگی هنری مساجد بیان کردند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: به همین مناسبت و تبعیت از فرمان حضرت آقا، دیدار تعدادی از مدیران کانون های مساجد استان به همراه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با نماینده ولی فقیه در گلستان انجام می شود.

وی ادامه داد: در این دیدار دغدغه های مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و مسائل کانون ها در حوزه تربیت نوجوان و جذب نوجوان به مسجد بیان می شود تا با رهنمودهای ایشان، یک هم افزایی برای مدیران اتفاق بیفتد و بتوانیم در میدان، در جذب و تربیت نوجوان موفق تر باشیم.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «متولدین دهه ۸۰ این انقلاب را به نقطه اوجش می رسانند»، گفت: نوجوانان مشغول اینترنت و بازی های رایانه ای، مستعد آوردن به مساجد هستند تا در مسیر اسلام و انقلاب تربیت شوند.

وی اظهارامیدواری کرد: این حرکت، منشاء سیر کانون های فرهنگی هنری مساجد به سمت جذب و تربیت نوجوانان دختر و پسر در مساجد باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان با اشاره به تمرکز کانون های مساجد برای توانمندسازی مدیران و مربیان کانون های مساجد مساجد در حوزه تربیت، برنامه محور، رسانه و مدیریت، گفت: باید با توانمندسازی مدیران و مربیان، کانون ها را برای جذب و تربیت نوجوانان کمک کنیم.

وی افزود: با سفر به شهرستان ها و پای کار آوردن ظرفیت های شهرستانی، مردمی و کانون ها با کمک ائمه جمعه و سایر نهادها، می توان تسهیل گری و شبکه سازی برای کانون ها ایجاد کرد تا در جذب و تربیت نوجوان موفق تر باشیم.

کد خبر 1784548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha